پرسپولیس نیوز : مدافع تیم فوتبال پرسپولیس گفت: همه بازیکنان دیروز با بغض و گریه وارد زمین شده و بازی کردند و به همین دلیل معتقدم که با توجه به این شرایط سخت نتیجه به دست آمده خوب بود.

محمد انصاری در خصوص بازی روز گذشته تیم‌های پرسپولیس و صبای قم گفت: متأسفانه دیروز هم مثل بازی‌های قبل در زدن ضربات آخر دقت لازم را نداشتیم و همه دیدند که حتی دو توپ ما هم به تیر دروازه خورد و موقعیت‌های زیادی را ایجاد کردیم که از آنها استفاده نکردیم. بر روی یک شروع مجدد هم گل خوردیم که نباید این اتفاق می‌افتاد.

وی ادامه داد: با این همه ما باید گل‌های بیشتری می‌زدیم وهمه کسانی که بازی را دیده‌اند قطعاً اعتقاد دارند که نتیجه برد برای ما باید به دست می‌آمد با این همه ما از یک موقعیت 10درصدی به گل رسیدیم آن هم در حالی که موقعیت‌های 90 درصدیمان گل نمی‌شد.

مدافع تیم فوتبال پرسپولیس خاطرنشان کرد: دیروز نه تنها حامد لک بلکه همه بازیکنان این تیم روز خوبشان بود و این هم از بدشانسی پرسپولیس است که تیم‌ها مقابل ما با همه وجود به میدان می‌آیند تا خودشان را نشان دهند و این مسئله کار ما سخت‌تر می‌کند.

انصاری در پاسخ به این سؤال که در چند صحنه با بازیکنان صبا برخورد کرد و آنها رفتار خوبی با وی نداشتند تصریح کرد:‌ قاسم دهنوی از من بزرگتر است و احترامش بر من واجب اما در چند صحنه به من فحاشی کرد و من توجهی به حرف‌های او نداشتم چرا که او از من بزرگتر است و سعی کردم که به حاشیه‌ها دامن نزنم البته در نهایت داور فحاشی‌های او را شنید و این بازیکن را اخراج کرد البته من نشنیدم که آقارضا (نورمحمدی) چه حرفی گفت.

وی در مورد حضور در اولین بازی پرسپولیس بدون کاپیتان نوروزی خاطرنشان کرد:‌ واقعاً بازی خیلی سختی بود و همه ما با بغض و گریه بازی می‌کردیم. وقتی که هانی را می‌دیدیم بغض ما بیشتر می‌شد اما خوشحالم که گل زدیم و همه با هم خوشحالی گلمان را با فرزند کاپیتان نوروزی تقسیم کردیم. باید بگویم پرسپولیس شرایط سختی دارد چرا که کاپیتانش را از دست داده و برگشتن به شرایط روحی خوب واقعاً سخت است. ما هیچگاه کاپیتان نوروزی را فراموش نمی‌کنیم و معتقدم با توجه به شرایط سختی که داشتیم نتیجه خوبی به دست آوردیم.

انصاری در مورد دیدار این هفته پرسپولیس مقابل سیاه‌جامگان در مشهد افزود: نه تنها این بازی بلکه در همه بازی‌ها ما برای سه امتیاز به میدان می‌رویم. از طرف دیگر اگر تیم حریف رو به ضد فوتبال نیاورد شک نکنید که می‌توانیم از مشهد دست پر به تهران برگردیم.

وی در مورد نحوه بازی کردن خودش هم خاطرنشان کرد:‌ مربی تیم از من می‌خواست که کمتر نفوذ کنم و بیشتر در کارهای دفاعی حضور داشته باشم و من هم سعی کردم کار اضافه انجام ندهم و همان کاری را بکنم که مربی از من می‌خواست.

مدافع تیم فوتبال پرسپولیس در پایان در خصوص گلی که در بازی تدارکاتی پرسپولیس با یک شوت از راه دور به ثمر رسانده بود اظهار داشت: بله در یک بازی دوستانه گل خوبی زدم و اگر در شرایط بازی باز هم موقعیت گیرم بیاید برای موفقیت پرسپولیس باز هم این کار را انجام می‌دهم اما خودم بیشتر دوست دارم بازی‌سازی کنم.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)