مرجع خبری پرسپولیس : کرانچار به ما گفت بهترین دفاع را حمله کردن می داند ، او گفت بازی دفاعی برایش خسته کننده است .

 به گزارش مرجع خبری پرسپولیس، عباس انصاری‌فرد مدیر باشگاه پرسپولیس  در گفت‌و‌گو با سایت باشگاه ضمن ابراز خرسندی از عقد قرارداد با زلاتکو کرانچار اعلام کرد امروز قصد داشتیم به آقای کرانچار در مورد تاریخچه پرسپولیس و سطح توقع هواداران آن توضیح دهیم وبگوییم که هوادارن این تیم قهرمانی می‌خواهند.اماخود ایشان پیش از این رفته بودند و در این موارد تحقیق کرده بودند و کاملاً با فضای فوتبالی کشورمان و توقعات باشگاه پرسپولیس آشنا بودند. او در جلسه گفت تمامی مربیان پیشین گفته بودند مربی‌گری در تیم پرسپولیس ایران فرصت بسیار خوبی است.

انصاری‌فرد ادامه داد:« کرانچار قول قهرمانی در کنار بازی خوب داد. وی معتقد است بهترین دفاع حمله است و گفت بازی دفاعی خسته‌اش می کند. ماهم به وی اعلام کردیم هوادارن و کادر مدیریت باشگاه همین توقع را دارند. من با حمایت مردم و همت بازیکنان و تدبیر، تجربه و علم این مربی خوش فکر کروات سال خوبی را برای سرخپوشان پیش بینی می‌کنم. »

 انصاری‌فرد سپس به نکته جالبی اشاره کرد و گفت :«کرانچکار در جلسه به ما گفت از همان ابتدای ورود و در زمان کنترل و بررسی ویزا تمام مردم و مسئولین از من درخواست داشتند با پرسپولیس موفق شوم وبرایش بسیار جالب بود که پرسپولیس تا این حد محبوب است.» قرارداد پرسپولیس با کرانچار دوساله است و به گفت انصاری فرد رقم مناسبی دارد!

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)