پرسپولیس نیوز : مدیرعامل پیشین پرسپولیس گفت: شرکت های صندوق بازنشستگی قرار نیست در پرسپولیس از بودجه هزینه کند بلکه قرار است با برنامه ریزی به درآمد برسد.

عباس انصاری فرد ، اظهار داشت: آنچه قرار است در پرسپولیس اتفاق بیفتد سرمایه گذاری شرکت هاست و قرار نیست پرسپولیس برای آنها کانون هزینه باشد. بلکه صحبت از استفاده از فرصت فوتبال برای تبلیغات است.

وی در پاسخ به این سوال که حضور شرکت های مربوط به صندوق بازنشستگی می تواند حرف و حدیث هایی را به همراه داشته باشد و این مساله مطرح شود، که آنها پول بازنشستگان را در فوتبال خرج می کنند ادامه داد: این تفکر اشتباه است چون بحث هایی که وجود دارد بر سر نحوه سرمایه گذاری و ایجاد درآمد است. در واقع گروه صنعتی ملی که صحبت از حضور آن برای اداره پرسپولیس به میان آمده است، قرار نیست از بودجه هزینه کند بلکه آنها به دنبال ایجاد درآمد هستند.

مدیرعامل پیشین پرسپولیس خاطرنشان کرد: گروه صنعتی ملی در واقع به عنوان فعالیت های فرهنگی و اجتماعی و استفاده از فضای تبلیغاتی جهت ایجاد ارزش افزوده در فعالیت های اقتصادی خود قصد ورود به این عرصه را دارد. در واقع آنها در حال برنامه ریزی و فکر روی این مساله هستند که بتوانند از برند بزرگی چون پرسپولیس و فضای فوتبال برای ایجاد درآمد استفاده کنند. از این جهت نگرانی که مطرح می شود بی دلیل است.

وی تصریح کرد: در واقع این قرارداد در صورت نهایی شدن یک قرارداد برد-برد است. پرسپولیس آنقدر نام بزرگ و هواداران بسیاری دارد که نه تنها نیازهای مالی خود بلکه سود سرمایه گذاران را برآورده کند. اگر تاکنون چنین نبوده است به دلیل عدم برنامه ریزی مناسبت بود. من امیدوارم اتفاقات خوشایندی برای فوتبال و پرسپولیس روی دهد.

انصاری فرد در پایان افزود: زمانی که حدود 25 سال پیش ما تصمیم گرفتیم بحث اسپانسر را در فوتبال ایران بیاوریم با مخالفت ها و مشکلات بسیاری روبه رو شدیم. اما تصمیم گرفتیم این کار را انجام دهیم و بحث اسپانسر از آن روز وارد فوتبال شد و امروز می بینیم که بدون این مقوله فعالیت در فوتبال قابل پذیرش نیست. سرمایه گذاری و همکاری های مشترک نیز راهی است که باشگاه بزرگ ما باید آن را طی کند. البته باید این کار به شکل درستی انجام شود تا بسیاری از مشکلاتی که شاهد بودیم روی ندهد.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)