خبرگزاری پرسپولیس : کریم انصاری فرد مهاجم ملی‌پوش پرسپولیس در رقابت‌های لیگ برتر ششمین گل خودش را مقابل فجرسپاسی به ثمر رساند.

او که در سال‌های اخیر معمولا جزو گلزنان برتر لیگ ایران بوده است مهاجمی است که خیلی زود در دل هواداران پرسپولیس جا باز کرده و نزد آنها محبوب است. انصاری‌فرد امیدوار است که در آینده هم باعث خوشحالی هواداران تیمش شود.

او در مورد گلزنی اش مقابل فجر سپاسی می گوید: خدا را شکر که گل زدم و باعث خوشحالی هواداران شدم. من یک گل زدم و یک پاس گل دادم و غلام هم یک گل زد و یک پاس گل داد. این ششمین گل من بود و البته در مجموع رقابت‌های لیگ برتر و جام حذفی 9 گل برای پرسپولیس زده‌ام.با این حال دوست دارم در آینده هم برای پسپولیس گل بزنم و باعث خوشحالی هواداران شوم.

خیلی‌ها دوست دارند بدانند یحیی گل‌محمدی چه تغییراتی ایجاد کرد که پرسپولیس از لحاظ سبک بازی شاداب‌تر شد و شرایط بهتری پیدا کرد.انصاری فرد در این خصوص می گوید: زمانی که مانوئل به ایران آمد به اندازه کافی فرصت نداشت چون خیلی دیر به تیم اضافه شد. او در مجموع نتوانست با فوتبال ایران و خصوصیات بازیکنان پرسپولیس آشنا شود. در ابتدای فصل تیم ما چند باخت داد و شما می‌دانید که وقتی تیمی مثل پرسپولیس چند شکست پشت سر هم می‌آورد، از طرف رسانه‌ها و هواداران چگونه تحت فشار قرار می‌گیرد. وقتی گل‌محمدی سرمربی شد شرایط فرق کرد چون او از پرسپولیس شناخت داشت. به هر حال گل‌محمدی یک مربی ایرانی است که با فوتبال ایران آشناست. وقتی او سرمربی شد سیستم تیم ما تغییر کرد و حالا بهتر بازی می‌کنیم.

پرسپولیس در دهه 60 در همان دقایق ابتدایی دو یا سه گل می‌زد و خیال خودش را بابت برد راحت می‌کرد.انصاری فرد در پاسخ به این سوال که فکر می کنی پرسپولیس مثل آن زمان شود می گوید: سن من به آن زمان قد نمی‌دهد ولی تعریف پرسپولیس دهه 60 را از خیلی‌ها شنیده‌ام. من امیدوارم در همه بازی‌ها مثل پرسپولیس دهه 60 در دقایق ابتدایی گل بزنیم تا قدرت پرسپولیس را نشان دهیم. مطمئنا پرسپولیس می‌تواند بهتر از این نتیجه بگیرد.

در بازی با فجر یکی از هواداران پرسپولیس با وارد شدن به زمین،به سمت انصاری فرد رفت تا او را در آغوش بگیرد که در نهایت توسط ماموران دستگیر شد.مهاجم پرسپولیس در این خصوص می گوید: او لطف داشت و به من گفت که خیلی دوستت دارم. در ضمن باید بگویم که این هوادار خوشبختانه بعد از بازی آزاد شد و مشکل خاصی به وجود نیامد.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)