شنبه 12 اردیبهشت (14:55)

مرجع خبری پرسپولیس: مديرعامل باشگاه پرسپوليس باتاييد خبر بركناري افشين پيرواني از اين تيم گفت: كنار گذاشتن پيرواني با درخواست سرمربي تيم صورت گرفت.

عباس انصاري‌فرد در گفت‌وگو با خبرنگاران با بيان اين مطلب ادامه داد: سرانجام پس از احساس يك سري مشكلات در تيم و همچنين با هدف ايجاد هماهنگي بيشتر در كادر فني تيم پرسپوليس تصميم به بركنار افشين پيرواني گرفتيم. من جلسه‌اي با وينگادا داشتم و ايشان معتقد بودند كه افشين پيرواني در خيلي از زمينه‌ها با او هماهنگي ندارد و ادامه اين روند به عقيده سرمربي تيم مشكلاتي را به وجود مي‌آورد. وينگادا به ما اعلام كرد كه حاضر به ادامه همكاري با پيرواني نيست و به همين دليل اين مربي صبح امروز به طور رسمي از كار بركنار شد.

وي در پاسخ به اين سوال كه نظر پيرواني نسبت به برداشت شما از مشكلات پرسپوليس چه بوده است؟ تصريح كرد: نظر او در اين زمينه در تصميم به بركناري اش از پرسپوليس مهم نيست و اين مديرعامل باشگاه است كه بايد با قاطعيت تصميم مهمي براي بهبود اوضاع تيم و پيشرفت در آينده بگيرد. احساس من چنين بود كه مسائل مختلفي در تيم و كادر فني ما وجود دارد و فكر مي كنم تصميم خوبي در اين زمينه گرفتم.

انصاري فرد در پاسخ به اين سوال كه ايا هيات مديره هم با اين تصميم شما موافقت كردند؟ تصريح كرد: اين مسئله جزو وظايف مديرعامل است و او است كه مي تواند مشكلات را از نزديك حس كرده و آن ها را تشخيص داده و بهترين تصميم را در اين زمينه بگيرد. بعيد مي دانم هيات مديره هم مشكلي با اين تصميم من داشته باشد.

انصاري فرد هم‌چنين با تاكيد نهايي شدن توافقات پرسپوليس براي حضور باقر ميرقرباني در اين تيم گفت: هنوز تكليف اين قضيه مشخص نشده و ما به توافق نهايي براي پيوستن ميرقرباني در پرسپوليس نرسيده‌ايم همين طور بازيكنان ديگري هم هستند كه هنوز توافق نهايي براي‌شان نشده است.

 

انصاري‌فرد در مورد حاشيه‌هايي كه پس از عقد قرارداد با اشپيتيم آرفي به وجود آمد و اين موضوع كه مي‌گويند باشگاه پرسپوليس با او در يك توليدي پوشاك ورزشي به توافق رسيده است، تاكيد كرد: مهم نيست كه در چه مكاني با اشپيتيم به توافق رسيديم. من دوست نداشتم اين موضوع در همه جا پخش شود و نظرم اين بود كه مراحل توافق با اشپيتيم به صورت مخفيانه انجام شود و هيچكس از اين اتفاق خبر نداشته باشد.


مديرعامل پرسپوليس در پاسخ به اين سئوال كه چرا اشپيتيم با پيراهني غير از پيراهن اين باشگاه عكس انداخته بود، گفت: اول بايد بگويم كه ما در آن توليدي به هيچ عنوان با اشپيتيم قرارداد امضا نكرديم و فقط خواستيم عكس بيندازيم تا مراحل ابتدايي كار محكم پيش برود، براي همين يك پيراهن قرمز تهيه كرديم تا مشخص شود كه او بازيكن پرسپوليس است. بعد از آن به فدراسيون فوتبال رفتيم و قرارداد را آنجا امضا كرديم، در ضمن باز هم مي‌گويم كه نمي‌خواستم اشپيتيم ابتدا به باشگاه بيايد و قبل از آنكه همه چيز قطعي شود خبري به بيرون درز پيدا كند.

انصاري‌فرد در مورد حرف‌هاي واعظ آشتياني مديرعامل استقلال كه گفته است اين باشگاه نتوانست به اندازه پرسپوليس به آرفي پول بدهد، تاكيد كرد: آرفي به هيچ عنوان به خاطر پول به پرسپوليس نيامد. او همين الان از خيلي از تيم‌هاي ليگ برتري پيشنهاد دارد و حتي خيلي از تيم‌ها حاضرند بيشتر از مبلغي كه ما به اين بازيكن داده‌ايم به او بپردازند ولي آرفي به خاطر علاقه به پيراهن سرخ با پرسپوليس قرارداد امضا كرد.
 
انصاري فرد در پاسخ به اين سوال كه آيا هيات مديره‌ي باشگاه پرسپوليس از خريدهاي اين فصل باشگاه مطلع بوده و دخالتي در آن دارد؟ گفت: ما در جلساتي كه در هيات مديره برگزار مي كنيم گزينه‌هاي مختلفي از بازيكنان را مطرح كرده و پيرامون حضور آنها در پرسپوليس بحث و بررسي مي كنيم. ازاين نظر هيات مديره در جريان كار ما هست، اما بحث نقل و انتقالات در جذب بازيكنان جديد شرايط فشرده و فرصت هاي كوتاهي دارند كه به باشگاه بايد در يك شرايط خاص و سريع تصميمات جدي و اقدامات نهايي را در اين زمينه بگيرد. اين مسئله وظيفه‌ي مديرعامل است و ما براي اين كه از ديگر تيم ها عقب نيفتيم بايد به صورت ضرب‌الاجل عمل كنيم البته تمام حريم ها حفظ خواهد شد. 
 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)