مرجع خبری پرسپولیس : در حالی که مسئولان باشگاه پرسپولیس حاضر بودند تنها برای دریافت رضایتنامه کریم انصاری فرد 500 میلیون تومان بپردازند، مهاجم اردبیلی سایپا با رقمی در حدود 230 میلیون تومان قرارداد خود را با این تیم تمدید کرد.

 

كريم انصاري‌فر مهاجم ملي‌پوش تيم فوتبال سايپا كه مورد توجه تيم‌هاي بزرگ پايتخت (پرسپوليس و استيل آذين) بود سرانجام به دليل داشتن قرارداد مجبور شد در تيم سايپا ماندني شود.

به گزارش مرچـــع خبری پرسپولیس؛ باشگاه پرسپوليس حاضر شده بود تنها براي دريافت رضايت‌نامه اين بازيكن، 500 ميليون تومان به باشگاه سايپا پرداخت كند تا وي را در ليگ دهم به خدمت بگيرد.

نكته جالب در اين ميان اين است كه در هنگام امضاي قرارداد مالي اين بازيكن با باشگاه سايپا كه گفته مي‌شود زير نظر محمد مايلي‌كهن، سرمربي نارنجي‌پوشان كرجي صورت گرفته، وي در بين بازيكنان درجه 2 سايپا محسوب شده و مبلغ 230 ميليون تومان براي ليگ دهم دريافت خواهد كرد.

 

 

كامران صدوقيان‌زاده» سرپرست تيم فوتبال سايپا در اين خصوص گفت: اطلاعي ندارم و نمي‌خواهم هم در اين خصوص صحبتي كنم. شما هم مي‌توانيد در ارتباط با اين مسائل با روابط عمومي باشگاه صحبت كنيد.

وي ادامه داد: من علاقه اي به مصاحبه ندارم و طبق سيستم اداري باشگاه قرار است سخنگوي باشگاه در ارتباط با اتفاقات باشگاه صحبت كند.

 
گفتني است تلاش خبرنگار ما براي پيدا كردن مددي از اعضاي روابط عمومي باشگاه به جاي نرسيده و وي پاسخگوي تلفن‌ خود نبود.

 

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)