شنبه 15 فروردین(12:22) 

 مرجع خبری پرسپولیس : مديرعامل باشگاه پرسپوليس گفت: بسياري از بازيكنان پرسپوليس مدعي پوشيدن  پيراهن تيم ملي هستند اما نمي‌دانم چرا در تيم ما توانايي و كيفيت واقعي‌شان را بروز نمي‌دهند! 

عباس انصاري‌فرد پس از شكست پرسپوليس از صباي قم در هفته‌ي سي‌و يكم و سقوط به رده ششم جدول ليگ برتر، در گفت‌وگوئی با اظهار كرد: فكر مي‌كنم نكته اصلي در بوجود آمدن شرايط فعلي پرسپوليس، نحوه‌ي فوتبال بازيكنان ماست؛ بسياري از بازيكنان پرسپوليس مدعي پوشيدن پيراهن تيم ملي هستند اما نمي‌دانم چرا در تيم ما توانايي و كيفيت واقعي‌شان را بروز نمي‌دهند! هنوز دليل اين مساله را به وضوح نمي‌دانيم كه چرا بي‌انگيزه‌ بازي مي‌كنند! چرا در بازي‌هاي اين قدر موقعيت از دست مي‌دهند، هر كدام از اين بازيكنان در فصل قبل از محورهاي تيم‌شان بودند اما در امسال در پرسپوليس وضعيت متفاوتي پيدا كرده‌اند كه دليلش را هم نمي‌دانيم.

وي گفت: البته حضور پرسپوليس در رده ششم جدول ليگ برتر تا اندازه‌اي بخاطر تفاضل گل بوده و ما فاصله امتيازي با تيم‌هاي پنجم و چهارم نداريم؛ البته تنها تيم مس كرمان 3 امتياز از پرسپوليس پيش است كه فكر مي‌كنم سه بازي آينده مي‌تواند تغييرات مهمي را در جدول ايجاد كند. ما براي بهتر شدن شرايط بازي بازيكنان تدابير كوتاه مدتي را در فرصت كم تا پايان مسابقات، انديشيده‌ايم و مطمئن هستيم اگر بازيكنان كمي بهتر بازي كنند، عنوان سومي ليگ و كسب سهميه ليگ قهرمانان آسيا از اين طريق، چندان دشوار نيست. 

مديرعامل باشگاه پرسپوليس همچنين پيرامون بازي روز گذشته تيمش برابر صباي قم نيز خاطر نشان كرد:

 در بازي ديروز با وجود اين كه در پايان ما با اختلاف دو گل بازنده ميدان بوديم اما بازيكنان ما موقعيت‌هاي بسياري داشتند كه به هدر رفت؛ آنها مي‌توانستند پرسپوليس را برنده بازي كنند اما چنين مساله‌اي رخ نداد. مهاجمين ما هم در زدن ضربات آخر بي‌دقت بودند كه شايد اين مساله به آماده نبودن ابراهيم توره و حضور كوتاه مدت محسن خليلي در تركيب پرسپوليس برگردد.

انصاري‌فرد ادامه داد: اولويت برنامه‌هاي ما تا پايان رقابت‌هاي امسال، موفقيت در ليگ قهرمانان آسيا و كسب قهرماني جام حذفي است كه توجه ويژه‌اي به آنها داريم. حتي مربيان تيم هم سعي مي‌كنند تا تمركز بيشتري روي اين مسابقات داشته باشند كه از اين رو ديدار اين هفته ما مقابل تيم الغرافه قطر اهميت فوق‌العاده‌اي براي ما دارد. البته در ليگ هم فكر مي‌كنم عقب‌ افتادن‌مان از ساير رقبا در بازي‌هاي آتي قابل جبران خواهد بود.

وي در ارزيابي‌اش از “نلو وينگادا” در مدت زمان حضورش در پرسپوليس و احتمال حفظ اين مربي براي فصل بعد، گفت: كارنامه وينگادا تاكنون در ليگ قهرمانان آسيا خوب بوده است اما در مسابقات ليگ برتر توفيق چنداني نداشته كه بخشي از آن هم به مصدوميت و آماده نبودن برخي بازيكنان اصلي تيم برمي‌گردد. به هر حال تصميم‌گيري نهايي درباره بقاي اين مربي در پرسپوليس را به پس از مسابقات ليگ، جام حذفي و هفته‌هاي بيشتري از ليگ قهرمانان آسيا موكول كرديم. مطمئنا در آن زمان مي‌توان نظر دقيق‌تري درباره او داد.

انصاري‌فرد همچنين كانديداتوري وينگادا براي سرمربيگري تيم ملي ايران را رد كرد و در اين باره گفت: هنوز هيچ تماسي از سوي فدراسيون فوتبال گرفته نشده است كه بعيد مي‌دانم در روزهاي آتي هم آنها چنين نظري داشته باشند. البته پرسپوليس در مقطع كنوني به شدت به اين مربي نياز دارد اما اگر صحبتي هم در اين زمينه انجام شود و بحث ملي وسط باشد، ما با اين تصميم مخالفت نمي‌كنيم.

مديرعامل باشگاه پرسپوليس با اشاره به برنامه‌هاي آتي‌ اين باشگاه، تصريح كرد: امسال براي پرسپوليس برنامه‌هاي مهمي در نظر داريم كه اصلي‌ترين آنها بحث خودكفايي باشگاه در هزينه‌هاست كه بايد منابع درآمدزايي باشگاه را كاناليزه كرده و راهكارهاي مختلف را سازمان‌دهي كنيم. از ديگر برنامه‌هاي مهم ما جذب بازيكنان قدرتمند جديد و تقويت كامل تيم است كه باعث بوجود آمدن تغييرات عمده‌اي در تيم خواهد داشت. همچنين بايد ساختار باشگاه را در انجام فعاليت‌ در چندين رشته ورزشي تغيير داده و تقويت كنيم

 

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)