مرجع خبری پرسپولیس : به گزارش مرجع خبری پرسپولیس و به نقل از فارس عباس انصاری فرد مدعی شد : اگر شایعه خط دادن به لیدرها اثبات شود از این تیم کنار می روم ، انصاری فرد همچنین بازی با پاس را تلخ ترین خاطره زندگی ورزشی خود خواند .

*هر چه رشتيم؛ پنبه شد
با وجود تلاش زيادي كه انجام داديم و تيم را براي اين بازي حساس آماده كرديم هر چه رشتيم؛ پنبه شد. پاس همدان نشان داد كه در خانه خود تيم پرقدرتي است و از لحظه‌ها به خوبي در مقابل تيم‌هاي بزرگ مثل پرسپوليس استفاده مي‌كند.

*بازيكنان ما در نيمه دوم متحول شده بودند
در نيمه اول بازي با پاس همدان نتوانستيم شايستگي و پتانسيل تيم خود را به رخ حريف بكشيم اما در نيمه دوم با تلاش مضاعف بازيكنان دگرگون شديم و بازي را در دست گرفتيم اما پاس همدان با تجربه عمل كرد و به خوبي وقت را به نفع خود گذراند. البته اگر قدر فرصت‌هايمان را مي‌دانستيم مي‌توانستيم به گل برسيم.

*هيچ وقت بازي با پاس را فراموش نخواهم كرد
با انگيزه بالايي براي برد مقابل پاس همدان و قهرماني در جام حذفي آماده بوديم اما هيچ وقت اين بازي را فراموش نمي‌كنم. ديروز يكي از تلخ‌ترين روزهاي زندگي فوتبالي من بود. دوست داشتم حداقل جام حذفي را به هواداران تقديم كنيم اما متاسفانه اين طور نشد و فقط بايد افسوس خورد.

*مردم براي شعار دادن هميشه حق دارند
به نظرم مردم همه چيز را متوجه مي‌شوند و مي دانند كه در يك باشگاه و در يك تيم چه اتفاقي مي‌افتد. چون هميشه با باشگاه در حال تماس هستند. به نظرم آنها پس از باخت حق دارند كه از دست خيلي‌ها ناراحت باشند و به هيچ عنوان نبايد آنها را زير سئوال برد چون هميشه حق با هواداران و مردم است.

*به هيچ ليدري خط داده نشده است
واقعا از برخي حرف ها تعجب و تاسفم را اعلام مي‌كنم. هيچكس نيازي به خط دادن به ليدر ندارد. از اول سال جاري حتي درب باشگاه را به روي آنها بستم تا هر چيزي در باشگاه در چارچوب خود انجام شود. حالا نمي‌دانم چرا آقايان اعلام كردند كه به ليدرها خط داده شده است. اعلام مي‌كنم اگر يك نفر يا يك ليدر اين موضوع را ثابت كند مطمئن باشيد استعفا مي‌دهم و از پرسپوليس مي‌روم. آقاياني كه اعلام كردند پيراهن 20 نفر شبيه هم بوده و هزينه‌اش را خودشان داده بودند پس احتمال دارد آنها؛ ليدر خودشان باشند.

*مسائل حاشيه‌اي هيچ وقت پنهان نمي‌ماند
بازيكنان و هيات مديره پرسپوليس فكر مي‌كنند مسائل مختلفي كه به وجود مي‌آيد اگر از چشم مطبوعات دور باشد هيچ كس آن را نمي‌بيند اما من فكر مي‌كنم هواداراني هستند كه به خوبي به همه چيز واقفند. مسائل حاشيه‌اي هيچ وقت از چشم خيلي‌ها حتي در هيات مديره دور نمي‌ماند.

*مجبوريم وينگادا را نگه داريم
با توجه به قراردادي كه با وينگادا بسته شده؛ در صورت فسخ آن بايد خسارت زيادي بدهيم. پس بالاجبار مجبوريم وينگادا را تا زمان مقرر در پرسپوليس نگه داريم چون در غير اين صورت دچار اتفاقاتي خواهيم شد. اوايل خرداد درباره او تصميم مي گيريم.

*از نظر فني با وينگادا اختلاف سليقه دارم
در حيطه وظيفه‌ام نيست كه در مسائل فني دخالت كنم اما نظرم اين است كه در تعويض ها و ساير موارد با وينگادا اختلاف سليقه فراواني دارم اما به هيچ عنوان به خودم اجازه نمي‌دهم در اين موضوع دخالت كنم. چارچوب كاري من، وينگادا و هيات مديره در باشگاه مشخص است.

*نمي‌توان فقط از كريمي انتظار داشت
مي‌دانم علي كريمي از ناحيه كمر مصدوم است اما با غيرت پرسپوليسي‌اش مقابل پاس همدان بازي كرد؛ ولي من حق ندارم تمام زحمت و بار يك تيم را بر دوش يك نفر مثل علي كريمي بگذارم. اين كار را اصلا قبول ندارم و هر بازيكني بايد به اندازه خود زحمت بكشد.

*تابع تصميمات علي‌آ‌بادي هستم
همانطور كه روز اول آمدم مي‌دانم كه يك روز بايد صندلي باشگاه را به كسي ديگر بدهم. به همين دليل تابع نظرات علي آبادي رئيس سازمان تربيت بدني هستم.

*ليگ قهرمانان آسيا آخرين اميد ما است
اميدوارم بازيكنان ما ديگر تيم‌هاي حريف را دست كم نگيرند. خودشان مي‌دانند ليگ قهرمانان اسيا آخرين فرصت و اميد براي ما است تا جواب محبت‌هاي هواداران و زحمتكشان براي باشگاه را بدهند. اميدوارم در بازي حساس مقابل الشباب عربستان و بازي اول در مرحله حذفي ليگ قهرمانان آسيا پرقدرت ظاهر شويم تا پس از آن با جذب بازيكنان جديد قدرت خود را چند برابر كنيم.

*برخي از حرف‌ها را به موقع خواهم زد
شرايط ما در حال حاضر حساس است اما اگر آقايان حرف هايي بزنند مطمئن باشيد برخي از حرف ها را به موقع خواهم زد تا همه از مسائل باشگاه اطلاع پيدا كنند و همه چيز يك طرفه پيش نرود.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)