مرجع خبری پرسپولیس : مديرعامل باشگاه پرسپوليس گفت: حاشيه‌ها را به جان خريدم تا تيم پرسپوليس آرامش داشته باشد. اميدوارم با بازي خوب در مقابل استقلال حاشيه‌ها تمام شود.

عباس انصاري‌فرد اظهار كرد: تيم پرسپوليس وضعيت خوبي دارد. بازيكنان آماده هستند و مربي سر تمرين‌ها حاضر مي‌شود. سه شنبه بازيكنان تمرينات خوبي را پشت سر گذاشتند و همه‌ي آنها مصمم هستند تا بازي خوب و تماشاگرپسندي را ارايه دهند و اميدوارم بتوانيم در بازي با استقلال شكست‌هاي پيش را جبران كرده و برنده ميدان باشيم.

وي تاكيد كرد: من هنوز هم معتقدم كه در بازي‌هاي گذشته پرسپوليس بد بازي نكرده اما، بد نتيجه گرفته است. مثلا در بازي با پيكان واقعا پرسپوليس خوب كار كرد اما، سر اشتباهات بازيكنان و داوري بازي را واگذار كرديم. در حالي كه حق‌مان برد بود. انشاءالله بدشانسي‌ها و ناكامي‌ها را روز جمعه جبران مي‌كنيم تا همه‌ي هواداران پرسپوليس از تماشاي بازي لذت ببرند.

انصاري‌فرد درخصوص اتفاقات اخير پرسپوليس خاطرنشان كرد: اميدوارم حواشي كه در ارتباط با من مطرح شده، شوك مثبت به تيم وارد كند. من حاشيه‌ها را به جان خريدم تا تيم آرامش داشته باشد و بتواند خوب بازي كند.

وي درخصوص جلسه‌اي كه با كاشاني داشت، تاكيد كرد: با توجه به اينكه كاشاني به سمت مشاور عالي سازمان منصوب شده، از او خواستيم تا بيايد و به پرسپوليس كمك كند و حضور او قطعا تاثيرگذار خواهد بود.

انصاري‌فرد در پاسخ به اين سوال كه آيا كاشاني به عنوان رييس مجمع باشگاه پرسپوليس انتخاب شده است، گفت: من از اين موضوع اطلاعي ندارم.

مديرعامل باشگاه پرسپوليس درخصوص جلسه‌اي كه با واعظي آشتياني داشت، گفت: به دليل همكاري اقتصادي و شرايط دو تيم مطرح كشور و درخصوص رسيدن به شرايط اقتصادي مطلوب جلسات متعددي را با واعظي آشتياني برگزار كرده و خواهم كرد. تمام اين جلسات در خصوص اين زمينه‌ها بوده است اما، متاسفانه رسانه‌ها جو سازي كرده‌اند، ما جلسات مشتركي را در خصوص كارهاي مشترك با آشتياني داريم اما، متاسفانه رسانه‌ها آن را عكس جلوه دادند.

انصاري‌فرد در پاسخ به اين سوال كه بعضي‌ها معتقدند شما براي آن كه از زير بار مسووليت شانه خالي كنيد، شايعه‌ي بركناري كرانچار را اعلام كرديد، گفت: اگر به اين صورت بود، حتما محكم مي‌ايستادم و مي‌گفتم كرانچار نبايد باشد. در حالي كه بعد از صحبت‌هايي كه با وي داشتيم، فهميديم بهتر است يك بار ديگر به او فرصت دهيم. به عنوان مثال بحث كرانچار اين بود كه پرسپوليس مشكل گلزني دارد و ما گفتيم چرا وقتي پنج گلزن ليگ برتر در تيم پرسپوليس هستند، بايد با مشكل گلزني مواجه شويم. بيشتر بحث‌هاي ما، بحث‌هاي فني بوده و بحث تضعيف نبوده است.

وي افزود: بعضي خواسته‌هاي كرانچار را باشگاه بايد انجام دهد و توقعات او كه در قالب قرارداد است، براي ما منطقي است. حضور كرانچار در تيم پرسپوليس قطعي است و به داربي بستگي دارد و ما نيز تا آخر از او حمايت مي‌كنيم و اميدواريم كه از اين به بعد بازي‌ها را ببرد و مشكلي برايش پيش نيايد.

انصاري‌فرد در خصوص احتمال بركناري‌اش از سمت مديرعاملي پرسپوليس اظهار كرد: تصميم گيرنده‌ي اصلي در اين خصوص سازمان تربيت بدني است و هر چه آنها بگويند ما اجرا مي‌كنيم. آنها همه كاره هستند.

وي در پايان گفت: اين روزها درخصوص قضاوت مسعود مرادي در بازي داربي شايعات بسياري وجود دارد و من در پاسخ به اين شايعات مي‌گويم كه ما به مرادي علاقه‌منديم و معتقديم كه او يكي از بهترين داورهايي است كه مي‌تواند اين ديدار را داوري كند. حضور داوران ايراني در داربي به ارتقاي سطح داوري ايران كمك كرده و من اصلا به اين شايعات اعتقادي ندارم.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)