مرجع خبری پرسپولیس : مديرعامل باشگاه پرسپوليس که شب گذشته حاضر نشد در گفتگو با برنامه تلويزيوني نود شرکت کند دليل امتناع خود را جلوگيري از ايجاد جنجالي بزرگ براي اين باشگاه ذکر کرد. انصاريفرد تصميم دارد تا روزي که مدير عامل پرسپوليس است با برنامه نود مصاحبه نکند.

 

* دليل اينکه شب گذشته حاضر نشديد با برنامه نود گفتگو کنيد چه بود؟

– همه تلاش من اين است که اجازه ندهم عده اي با حاشيه سازي و جنجال هاي پرسپوليس بيافزايند. لذا شب گذشته به رغم اينکه مجري برنامه نود سعي داشت بنده را مجبور کند که روي آنتن بيايم و صحبت کنم اين کار را نکردم.

 

* اما اينگونه استنباط مي شد که شما نمي خواهيد پاسخ سوالات را بدهيد؟

– خير، اينگونه نبود بنده بايد با کار خودم جواب خيلي ها را بدهم. حقيقت اين است که بنده در بستن پرسپوليس امسال نقش چنداني نداشتم و از روز اول فقط تلاش کردم تا از تنش ها کم کنم.

 

* شنيده مي شود که شما برنامه نود را تحريم کرده ايد.

– بنده تصميم دارم با اين برنامه گفتگو نکنم زيرا احساس مي کنم در پس برخي از صحبت هاي مجري آن شيطنت وجود دارد. ضمناً مصلحت اين گونه ايجاب مي کرد که شب گذشته روي آنتن نيايم و صحبت نکنم؛ اگر قراربه صحبت کردن بود مطمئناً مسائلي را مطرح مي کردم که ديگر عده اي به خود اجازه ندهند حرف هاي غيرواقعي مطرح کنندو سنگ روي سنگ بند نمي شد.

 

* بعد از بازي با بنياد کار شما اعلام کرديد که اگر در پرسپوليس بمانيد تغييرات زيادي ايجاد مي کنيد؛ مگر قراراست در مديريت اين باشگاه تغييراتي ايجاد شود؟

– به هر حال مسئولان اين اختيار رادارند که در صورت نياز دست به تغيير بزنند. البته تا اين لحظه هيچ صحبتي با بنده پيرامون تغييرات مديريتي در باشگاه پرسپوليس نشده است و بنده نيز پرقدرت کارم را ادامه مي دهم و اگر در اين باشگاه بمانم برنامه ريزي خوبي براي فصل بعد خواهم داشت.

 

* شما گفته ايد که قصد ايجاد تغييرات بنيادين در پرسپوليس را داريد؛ درباره اين مسئله صحبت کنيد.

– به هر حال همه مي دانند که اين پرسپوليس نياز به ترميم دارد ما بايد سراغ بازيکناني برويم که متعصب باشند.

* برخي معتقدند بازيکنان پرسپوليس در ديدار با بنياد کار شرايط طبيعي نداشتند نظر شما چيست؟

– براي ما هم اين مسئله مطرح است که چرا تيمي که مقابل الشباب به پيروزي رسيد در مقابل بنياد کار که ضعيف تر از الشباب بود به آن شکل نمايش داد.

* درباره شعارهاي برخي تماشاگران عليه خودتان چه نظري داريد؟

– اتفاقاً يکي از دلايلي که تصميم گرفتم شب گذشته مصاحبه نکنم اين بود که اگر حرف مي زدم دست خيلي ها رو مي شد و اين به صلاح پرسپوليس در اين اوضاع نبود. متاسفانه اين فحاشي ها از يک جريان ريشه مي گيرد.

* برخي ها مي گويند هدايتي عليه شما جريان سازي مي کند و عده اي نيز از پيرواني نام مي برند؛ به نظر خودتان اين ماجرا از کجا ريشه مي گيرد؟

– مي دانم اما فعلاً نمي خواهم اسمي از کسي ببرم. يکسري مسائل از همان بازي با الغرافه در قطر اتفاق افتاد که در آينده به آنها اشاره خواهم کرد. متاسفانه برخي ها که خودشان هزار و يک مشکل دارند اين روزها عليه باشگاه جبهه گيري مي کنند.

* در مورد درگيري محمود خردبين و علي کريمي چه نظري داريد؟

– تا جايي که بنده مي دانم درگيري نبوده فقط کريمي پرسيده که چرا عده اي خردبين را تشويق مي کنند.

* ماجراي ارسال حکم اخراج پيرواني با پيک موتوري چه بوده است؟

– ما نامه آقاي پيرواني را طبق روال به سرپرست تيم داديم و ظاهراً ايشان به آقاي پيرواني دسترسي نداشته و وقتي نعيم سعداوي قبول نمي کند نامه پيرواني را به او برساند ايشان به وسيله پيک حکم را به دست آقاي پيرواني مي رساند. اين حرف هم که ما پول پيک موتوري را نداده ايم صحت ندارد و اصلاً پيک موتوري از آقاي پيرواني پولي نخواسته است.

* با بازيکنان چه زماني تسويه حساب مي کنيد؟

– ما تقريباً طلبکاري نداريم و حتي برخي از بازيکنان به ما بدهکار هم هستند. قراراست آن تعداد اندکي از بازيکنان که از ما طلب دارند هفته آينده پول خود را بگيرند.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)