به دنبال گرفتن تخفیف از مولر هستیم // هواداران مطمئن باشند تیم قدرتمندی را روانه مسابقات می کنیم .

مرجع خبری پرسپولیس : مدیرعامل باشگاه پرسپولیس عصر امروز در مصاحبه ای مفصل با خبرگزاری دانشجویان ایران شرایط این تیم را توصیف کرد .

عباس انصاري‌فرد گفت: هواداران پرسپوليس نگران نباشند ما با تمام وجود تلاش مي‌كنيم تا تيم خوبي را براي فصل آينده رقابت‌هاي ليگ برتر آماده كنيم.

 

مديرعامل باشگاه پرسپوليس تهران عنوان كرد: برخي فكر مي‌كنند ما در خواب به سر مي‌بريم چون برخلاف گذشته بي‌سر و صدا و بدون حاشيه و جنجال تيم خود را مي‌بنديم. اين طور نيست ما در پي انجام امور هستيم و با سر و صداي كمتري اين كار را انجام مي‌دهيم.

 

انصاري‌فرد درباره برنامه‌ريزي‌هايش براي فصل آينده گفت: هم‌اكنون مشغول رايزني براي انتخاب مربي فصل آينده پرسپوليس هستيم. ما با چند بازيكن قرارداد بسته‌ايم و اقدام به جذب چند بازيكن جديد نيز كرديم و از فردا (دوشنبه) هم تمرين‌هاي تيم آغاز خواهد شد.

 

مديرعامل پرسپوليس درباره تازه ‌واردهاي سرخ‌پوشان پايتخت گفت: تاكنون ميثم بائو، جلال اكبري، شيث رضايي و اشپيتيم آرفي را به خدمت گرفته‌ايم. ضمن آن كه با دو، سه بازيكن از رقابت‌هاي دسته‌ي يك و همچنين زير 23 سال قرارداد بسته‌ايم. با چند بازيكن از فصل گذشته‌ هم نيز تمديد قرارداد كرده‌ايم و پيگير كارها هستيم.

 

انصاري‌فرد در مورد مربي فصل آينده پرسپوليس و مذاكراتش با كلاوس تاپ مولر عنوان كرد: اين مربي آلماني از ما تقاضاي يك ميليون و 200 هزار يورويي داشت كه با انجام گفت‌وگو آن را تا 800 هزار يورو كاهش داده‌ايم. ضمن آن كه تاپ مولر از ما درخواست 200 هزار يورو پاداش در صورت قهرماني پرسپوليس دارد. اين‌ها در حالي است كه ما در تلاشيم تا با 600 هزار يورو او را به خدمت بگيريم. تلاش مي‌كنيم قيمت پيشنهادي او را كاهش بدهيم و اميدواريم اين كار انجام شود.

 

 

انصاري‌فرد با عنوان كردن اين نكته كه قرارداد احتمالي تاپ مولر يك ساله خواهد بود، گفت: با آن كه تمايل دارم او در پرسپوليس مشغول به كار شود؛ اما ما در بودجه‌هايمان با محدوديت روبرو هستيم و در عين حال با گزينه‌هاي ديگر از كشورهاي فرانسه، كرواسي و برزيل هم مشغول مذاكره هستيم تا در صورتي كه با مولر به توافق نرسيم، گزينه‌هاي ديگري را هم مدنظر داشته باشيم.

 

انصاري‌فرد درباره علي كريمي و آينده‌ي اين بازيكن در پرسپوليس به ايسنا گفت: به او گفته‌ايم تا براي مذاكره به باشگاه بيايد، ما در صدد حفظ او هستيم و تمايل داريم باز هم براي پرسپوليس بازي كند، با اين حال بايد ديد شرايط چگونه است و او براي ادامه‌ي حضور در باشگاه چه شرايطي دارد.

 

مديرعامل باشگاه پرسپوليس درباره كريم باقري هم گفت: او فصل آينده در كنار پرسپوليس خواهد بود. اين كه به عنوان بازيكن براي پرسپوليس بازي كند يا به عنوان مربي در كنار باشگاه باشد به نظر و توانايي خود او بستگي دارد. در هر حال كريم باقري فصل آينده نيز در كنار پرسپوليس خواهد بود.

 

انصاري‌فرد درباره بازيكنان جدا شده از باشگاه پرسپوليس هم گفت: تاكنون مسعود زارعي و يكي دو بازيكن از تيم جوانان پرسپوليس اعلام كردند كه از باشگاه جدا خواهند شد. در مورد ديگر بازيكنان تنها از طريق رسانه‌ها مطالبي را شنيده‌ام و هيچ چيز قطعي نيست، تنها در روزنامه‌ها مي‌خوانم كه برخي از بازيكنان با باشگاه‌هاي ديگري وارد گفت‌وگو شده‌اند.

 

انصاري‌فرد همچنين از حضور دو بازيكن خوب برزيلي در پرسپوليس خبر داد و گفت: اين دو بازيكن كه در خط مياني و خط حمله توپ مي‌زنند تا پايان هفته وارد تهران خواهند شد.

 

او به هواداران وعده داد تيم خوبي را با بازيكنان خوب و شايسته براي فصل آينده تدارك ببيند.

 

انصاري‌فرد درباره اعلام نظر كميته انضباطي فدراسيون فوتبال در خصوص عدم امكان باشگاه‌هاي بدهكار در جذب بازيكنان جديد هم به ايسنا گفت: فكر نمي‌كنم از اين بابت مشكلي داشته باشيم. تا به حال تمام موارد پرداخت شده است و با بازيكناني كه از پرسپوليس جدا خواهند شد نيز به طور قطع تسويه حساب خواهيم كرد. در مورد آن درصد از بازيكناني كه قراردادشان را با ما تمديد كرده‌اند نيز مشكلي وجود ندارد.

 

او گفت: از بدهي‌هاي سال‌هاي پيش هم بخش زيادي پرداخت شده است و نگراني خاصي در اين خصوص وجود ندارد.

 

انصاري‌فرد همچنين از رو به راه بودن اوضاع مديريتي باشگاه پرسپوليس خبر داد و ابراز اميدواري كرد اين تيم فصل آينده بتواند انتظار هوادارانش را برآورده كند.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)