پرسپولیس در دنیا منحصر به فرد است / در مجموعه درفشی فر هتل و کمپ اختصاصی تاسیس می کنیم

مرجع خبری پرسپولیس : مدیرعامل باشگاه پرسپولیس گفت : ما به دنبال حرفه ای شدن فوتبال هستیم در حالی که بسیاری از قوانین فوتبال ما حرفه ای نیست.

به گزارش اختصاصی مرجع خبری پرسپولیس، مدیرعامل باشگاه پرسپولیس در خصوص درخواست واگذاری بلیط فروشی به باشگاه گفت : در فوتبال دنیا یکی از مهم ترین راه کارهای کسب درآمد بلیط فروشی است و با توجه به پتانسیل پرسپولیس و استقلال خواهان دریافت حق بلیط فروشی هستیم اما متاسفانه در فوتبال ایران این حق نادیده گرفته می شود و در حالی که در بسیاری از بازی ها صد هزار هوادار در ورزشگاه حاضر می شوند تنها 20 درصد از درآمد حاصل از بلیط فروشی به ما داده می شود. انصاری فرد افزود : سال ها پیش به عنوان مدیرعامل باشگاه پرسپولیس متولی بلیط فروشی مقابل الهلال عربستان شدم که در آن مسابقه ما 99 هزار بلیط فروختیم اما کمتر از نیمی از این مبلغ به ما پرداخت شد. پرسپولیس و استقلال پتانسیل تامین هزینه های خود را دارند ولی متاسفانه در ایران تنها منبع درآمد ما اسپانسریگ است که آن هم به صورت اصولی و با قیمت واقعی اجرا نمی شود و به همین خاطر همواره محتاج کمک ارگان ها و سازمان های دولتی هستیم و مسائل حاشیه ای گریبانگیر ما می شود. انصاری فرد افزود : پیش از آغاز فصل برای در اختیار گرفتن 10 هزار صندلی و پیش فروش بلیط نامه نگاری کردیم تا بخشی از هزینه های خود را تامین کنیم که متاسفانه بازهم از سوی سازمان لیگ مخالفت شد. انصاری فرد با اعلام اینکه هم اکنون در حال سازماندهی هواداران هستیم افزود : امیدوارم هواداران پرسپولیس در این طرح شرکت و به عوضیت انجمن هواداران باشگاه پرسپولیس درآیند تا هم باشگاه از خدمات هواداران استفاده کند و هم هواداران از مزایای آن استفاده کنند. با این حال یکی از شرایط سازماندهی هواداران نیز در اختیار داشتن حق بلیط فروشی است. انصاری فرد در خصوص ادعای تحریم مسابقات لیگ برتر نیز گفت :

ما زمانی به تحریم فکر می کنیم که فدراسیون فوتبال پاسخگوی ما نباشد اما مسئولان فدراسیون اعلام کردند در حال رایزنی برای حل این مشکل هستند، با این حال برای احقاق حقوق باشگاه های پرسپولیس و استقلال کوتاهی نمی کنیم. مدیرعامل باشگاه پرسپولیس در پاسخ به این سوال که پرسپولیس و استقلال ورزشگاه اختصاصی ندارند و آیا درخواست آن ها برای دریافت حق بلیط فروشی غیر منطقی نیست، گفت : استادیوم آزادی هم همچون باشگاه های پرسپولیس و استقلال متعلق به سازمان تربیت بدنی است و این حقی است که باید برای این دو باشگاه پر طرفدار قائل باشیم. مدیرعامل باشگاه پرسپولیس در ادامه افزود : ما در حال حرکت به سوی فوتبال حرفه ای هستیم اما متاسفانه بسیاری از قوانین ما غیرحرفه ای است. در فوتبال دنیا تیم های منچستر یونایتد، میلان یا رئال مادرید خودشان حق فروش بلیط را در اختیار دارند و از این حق هیچ درصدی به خارج از این مجموعه تعلق نمی گیرد. انصاری فرد افزود : بارسلونا پرطرفدار ترین باشگاه دنیا 340 هزار هوادار سازماندهی شده دارد در حالی که اگر ما هواداران پرسپولیس را سازماندهی کنیم، بیش از 5 میلیون هوادار در این طرح شرکت خواهند کرد و از این حیث پرسپولیس یک تیم منحصر به فرد است که حتی می توانم بگویم ما پرطرفدار ترین باشگاه دنیا هستیم. انصاری فرد افزود : باشگاه بارسلونا متعلق به شهر بارسلونا است اما ما در تمام ایران هوادار داریم و به هر شهری که سفر می کنیم تماشاگران پرسپولیس از تیم میزبان بیشتر هستند که این امر در دنیا منحصر به فرد است. انصاری فرد ادامه داد : ما نمی توانیم در ایران قانونی تصویب کنیم که با 12 بازیکن وارد زمین شویم چرا که موظف هستیم طبق قوانین فیفا عمل کنیم و بلیط فروشی نیز به همین روال است . ما می توانیم با بلیط فروشی مستقل، حداقل 50 درصد ار هزینه های خود را تامین کنیم، ضمن اینکه اجاره ورزشگاه تناقضی با واگذاری بلیط فروشی به باشگاه ها ندارد. مدیرعامل باشگاه پرسپولیس در خصوص اساسنامه این باشگاه گفت : پرسپولیس نخستین تیمی بود که در سال 74 اساسنامه حرفه ای خود را تدوین و به تایید کنفدراسیون فوتبال آسیا رساند.

مدیرعامل باشگاه پرسپولیس در خصوص زمین تمرین این تیم نیز گفت : ورزشگاه درفشی فر متعلق به باشگاه پرسپولیس است که متاسفانه در سال های گذشته به سایر ارگان ها اجاره داده شدن بود لذا ما امسال قصد داریم مجددا این زمین را در اختیار بگیریم و حتی زمین ورزشگاه درفشی فر را به چمن طبیعی مجهز کنیم. ما هر سال بیش از یک میلیارد تومان برای زمین تمرین و اجاره هتل برای اردوها هزینه می کنیم که قصد داریم همین مبلغ را برای احداث کمپ اختصاصی و هتل در مجموعه درفشی فر اختصاص دهیم تا این مشکل به طور کلی مرتفع شد.

انتهای گزارش اختصاصی // استفاده از این مطلب با ذکر نام مرجع خبری پرسپولیس مجاز است

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)