مرجع خبری پرسپولیس : مدیر عامل باشگاه پرسپولیس گفت : هیچ مذاکره ای با مصطفی دنیزلی برای سپردن هدایت تیم به وی نداشته ایم .

  مدیرعامل باشگاه پرسپولیس تهران گفت: باشگاه پرسپولیس شرایط آرامی دارد و همه چیز برای دیدار حساس مقابل الشباب آماده است ولی دراین شرایط با عنوان کردن بعضی موارد قصد حاشیه سازی دارند و مطرح شدن نام هایی مانند دنیزلی برای هدایت تیم به هیچ عنوان صحت ندارد.

عباس انصاری فرد عنوان کرد: خوشبختانه جو باشگاه بسیار دوستانه و آرام است و ما خودمان را برای پذیرایی از تیم الشباب و پیروزی مقابل این تیم آماده می کنیم تا به عنوان تیم اول از گروه صعود کنیم و در ادامه مسابقات نیز کار آسانی داشته باشیم. اما دراین شرایط بعضی اخبار فقط برای تیم حاشیه درست می کنند.
 

مدیرعامل باشگاه پرسپولیس گفت: به هیچ عنوان با دنیزلی مذاکره نکرده ایم و دیداری با او نداشته ایم.

در این شرایط ما فقط به موفقیت تیم درلیگ قهرمانان آسیا فکر می کنیم و پرداختن به این موضوعات فقط برای تیم مشکل ایجاد می کند. دنیزلی گزینه ما نیست و این موضوع فقط یک شایعه است.

وی ادامه داد: وینگادا همچنان سرمربی تیم است و تا زمانی که قرارداد دارد از وی حمایت می کنیم، در واقع بعد از پایان قرارداد وینگادا با او پای میز مذاکره می نشینیم و شرایط را بررسی می کنیم.
 
 
انصاری فرد با اشاره به شرایط هیات مدیره خاطرنشان کرد: هیات مدیره شرایط خوبی دارد، بعد از جلساتی که با هم داشتیم تمام سوتفاهمات برطرف شده و اعضا با آرامش به کار خود ادامه می دهند. قصد داریم پرسپولیس را به شرایط ایده آل برسانیم و هیات مدیره نیز با هم هماهنگ هستند.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)