احتمال تمدید قرارداد کریمی زیاد است

مرجع خبری پرسپولیس : عباس انصاری فرد گفت : سرمربی تیم مشخص شده و با او توافق کرده ایم اما تا زمانی که قرارداد امضا نشود نام او را اعلام نمی کنیم.

عباس انصاري فرد افزود: از اين هراس داريم که مشکلاتي را که براي برانکو و ساير مربيان ايجاد کردند و رأي آنها را براي حضور در تيم پيروزي عوض کردند، باز هم تکرار شود.

وي با بيان اينکه شنبه نام سرمربي تيم را اعلام مي کنيم افزود: مطمئن باشيد سرمربي برگزيده دانش فني بالايي دارد.

مديرعامل تيم پرسپولیس درپاسخ به اينکه آيا زمان براي این تیم از دست نرفته است؟ گفت : هنوز دير نشده و شرايط تيم خوب است.

وي افزود: بازيکنان جوان و خوبي جذب کرده ايم که با آغاز بازيها خواهيد ديد که مشکل بازيکن نداريم و به سبب آنکه براي هر پست 2 تا 3 بازيکن کليدي داريم ، ارنج کردن تيم بسيار سخت است.

انصاري فرد تصريح کرد: بازيکناني را که از دست داديم به سبب آن بود که يا با آنها به تفاهم نرسيديم يا قرارداد آنها تمام شده بود و خواستند که بروند.

وي گفت: بازيکنان تمرينات خود را زيرنظرعابدزاده و عبدي که از با تجربه ها هستند در ترکيه پيگيري مي کنند و در اين خصوص مشکلي در تيم نيست.

انصاري فرد افزود: نخستين بار با يک حامي مالي قرارداد 6 ميليارد توماني امضا کرديم و بي شک براي فصل جديد مشکل مالي نخواهيم داشت و بدون حاشيه و بدهي به کار ادامه مي دهيم.

وي درخصوص وضعيت علي کريمي نيز گفت: با وي گفتگو و شرايط و پيشنهادات باشگاه را به او اعلام کرده ايم و منتظر پاسخ هستيم اما احتمال همکاري وي با باشگاه زياد است.

انصاري فرد تاکيد کرد: به طرفداران قول مي دهم تيم پرقدرت و بدون مشکل و حاشيه اي را در ليگ نهم خواهند ديد که براي قهرماني به ميدان مي آيد.

وي در ادامه گفت: عده اي درپي آن هستند که براي پرسپولیس حاشيه درست کنند و تمرکز تيم را از بين ببرند که مطمئن باشيد به اهداف خود نمي رسند.

مديرعامل باشگاه پرسپولیس همچنين افزود : برخي ازمطبوعات نيز اخبار کذب منتشر مي کنند و وضعيت تيم را به هم مي زنند.

وي گفت : ما نبايد مانند فصل قبل شرايط نامناسبي داشته باشيم و اجازه دهيم تيم با مشکل روبرو شود به همين سبب بايد از ابتدا با قدرت وارد عمل شويم.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)