مرجع خبری پرسپولیس : عباس انصاری فرد گفت : فردا سرمربی جدید پرسپولیس را معرفی می کنیم.

عباس انصاري فرد اظهار كرد: جلسه كميته فني با حضور كلاوس تاپ مولر و سپس لوكا پرزويچ برگزار شد و ما نقطه نظرات اين دو مربي را بررسي كرديم و بي‌ترديد روز يكشنبه سرمربي تيم پرسپوليس از ميان يكي از اين دو مربي معرفي مي‌شود.

وي همچنين درباره اين كه به چه دليل زمان ديدارش با پرزويچ بيشتر از تاپ مولر بود، گفت: پرزويچ سوال‌هاي بيشتري داشت و صحبت‌هايي كه با يكديگر داشتيم كمي بيشتر طول كشيد اما قرار شد صحبت‌هاي بيشتر را با تاپ مولر فردا انجام دهيم و در نهايت پس از جمع‌بندي نهايي نام سرمربي را اعلام كنيم.

وي در پاسخ به اين سوال كه شانس كدام يك از اين دو مربي براي هدايت پرسپوليس بيشتر است، گفت: هر كدام از آن‌ها نقطه نظرات مربوط به خود را داشتند و مربيان بزرگ و سطح بالايي هستند اما حسن پرزويچ اين است كه سابقه كار در آسيا را داشته است، البته تاپ مولر هم مربي بزرگي است و موفقيت‌هاي بين‌المللي داشته است.

انصاري فرد ادامه داد: هنوز هيچ فردي به عنوان دستيار سرمربي پرسپوليس انتخاب نشده است و قرار است پس از انتخاب سرمربي ساير اعضاي كادر فني با نظر خود او تعيين شوند.

انصاري فرد درباره وضعيت بازيكنان پرسپوليس نيز گفت: وضعيت بازيكنان در كميته فني در حال بررسي است و به دنبال آن هستيم تا ثبت قرارداد بازيكنان را آغاز كنيم.

وي درباره‌ي اينكه قرارداد اشپيتيم آرفي تا روز دوشنبه ثبت مي‌شود نيز گفت: به اميد خدا قرارداد اين بازيكن را ثبت خواهيم كرد.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)