نیازی به تعریف و تمجید ندارم / دشمن زیاد دارم / خبرنگار ها نان پرسپولیس و استقلال را می خورند !

مرجع خبری پرسپولیس : مديرعامل باشگاه پرسپوليس گفت: من نيازي به تعريف و تمجيد ندارم، اما برخي‌ كارهايي مي‌كنند كه از دشنام و ناسزا براي من بدتر است.

عباس انصاري فرد در خصوص اتفاقات اخير در باشگاه پرسپوليس و اعتراض بازيكنان به پرداخت نشدن پولشان عنوان كرد: من از دست بازيكنان زياد ناراحت نيستم و شايد تا حدودي به آنها حق بدهم. آنها جوان هستند و دوست دارند هميشه مشكلات زود حل شود به همين دليل با نشستي كه داشتيم سعي كرديم همه چيز را تمام كنيم تا تيم راحت‌تر به فكر نتيجه‌ گرفتن باشد. قول‌هايي به آنها داده‌ام و سعي مي‌كنم با پيگيري‌هاي زياد و با وجود مشكلاتي كه داريم به آنها جامه عمل بپوشانم.
وي در خصوص عدم حضور بازيكنان در مراسم افطاري شب گذشته گفت: بازيكنان زنگ زده و اعلام كرده بودند در اين مراسم حضور پيدا نخواهند كرد و اين موضوع؛ مسئله‌ خاصي نيست.
انصاري فرد در خصوص انتقادهايي كه از او در برخي رسانه‌ها مي‌شود؛ اظهار داشت: اخبار كذب و مواردي كه واقعيت ندارد در رسانه‌ها زياد است. در يكي از رسانه‌ها ديدم كه تيتر زده‌اند عليه من طوماري امضا شده است اما بعد از اينكه فهميدند خبرشان اشتباه بوده و اين طومار به نفع من بوده است در قالب دو خط كه هيچ كس آنرا نمي‌ديد خبر خود را تكذيب كردند.
وي افزود: اميدوارم در نوشتن مطالب؛ همه مسلمان و آزاده باشيم. من به هيچ عنوان نياز به تعريف ندارم و نمي‌خواهم تيتر روزنامه‌ها باشم اما حداقل درباره اقدامات باشگاه و من دروغ ننويسند و واقعيت را به مردم بگويند.


انصاري فرد تاكيد كرد: دشمنان زيادي دارم كه همه را به خوبي مي‌شناسم اما چرا اين آقايان دست از سر پرسپوليس برنمي‌دارند. شما خبرنگاران نان پرسپوليس و استقلال را مي‌خوريد اما چرا مسائل بي‌ربط خود را به اين دو باشگاه ارتباط مي‌دهيد و به اين دو تيم ناسزا مي‌گوييد. البته من همه خبرنگاران را نمي‌گويم و منظورم برخي از آنها است.
مديرعامل باشگاه پرسپوليس ادامه داد: در بحث بيمارستان نمي‌خواهم منت سر فردي بگذارم اما گفتم بايد خبرنگاران نيز سهم داشته باشند. به همين دليل براي آنها برنامه‌هاي ويژه‌اي ترتيب دادم چون مي‌دانم شما نيز دنبال هدف‌ خود هستيد اما نمي‌دانم چرا بعضي‌ها كارهايي مي‌كنند كه از دشنام براي من بدتر است. من به هيچ عنوان به خبرهايي كه نوشته مي‌شود و دروغ است توجه‌اي ندارم و برايم مهم نيست اما خودتان انصاف را رعايت كنيد.
وي خاطرنشان كرد: روز اولي كه به باشگاه آمدم در يكي از روزنامه‌ها كاريكاتوري از من كشيدند كه چهار كارتابل روي هم بود و نوشتند كه اين بدهي‌هاي انصاري فرد است اما من مديرعاملي هستم كه بدون اين كه پرسپوليس را داراي بدهي كنم اين باشگاه را ترك كردم. باز هم در فرداي همان روز 4 كارتابل ديگر كشيدند و نوشتند اين آخر و عاقبت رفتن انصاري فرد از پرسپوليس است. آيا اين مسئله درست است تا ذهن مردم خراب شود؟
انصاري فرد يادآور شد: قبول كنيد بعضي از حركات عليه من ناجوانمردانه است. اگر راست بنويسيد دلم نمي‌سوزد اما اگر دروغ بنويسيد واقعا از خودم بيزار مي‌شوم. مگر خيال كرديد نمي‌توانم جواب دروغ‌ها را بدهم و از افرادي كه ناجوانمردانه اين كار را مي‌كنند شكايت كنم؟ اين كار براي من آسان است اما دوست ندارم اينطور شود ولي برخي از رسانه‌ها ضربه‌هايي به من زدند كه واقعا سخت است.
مديرعامل باشگاه پرسپوليس در خصوص اظهار نظر مسئولان فدراسيون فوتبال درباره عدم دادن حق بليت فروشي بازي‌هاي پرسپوليس گفت: اين بار قاطعانه و در حد تعيين و تكليف مي‌گويم؛ بنا بر قانون فيفا و AFC در صورتي كه در فصل آينده حق بليت فروشي را به ما ندهند همراه با استقلال در ليگ برتر حضور پيدا نخواهيم كرد.
وي افزود: نه هيچكس را تهديد مي‌كنم و نه دوست دارم در قبال اين كار؛ حرف‌هاي غير منصفانه زده شود اما ما راه خود را دنبال مي‌كنيم و كاري به ديگران نداريم. حالا اينكه آيا ورزشگاه داريم يا نه به خودمان مربوط مي‌شود. آيا پول ورزشگاه آزادي را كه در آن بازي مي‌كنيم در هر ديدار فرد ديگري مي‌دهد؟ پس معلوم است اين ورزشگاه تحت اجاره ما است.
وي در خصوص اسپانسر جديد باشگاه پرسپوليس گفت: در دو روز آينده اين مشكل را حل مي‌كنيم و اين موضوع هيچ ربطي به رياست سازمان تربيت بدني ندارد كه چه كسي مي‌خواهد اين سمت را بگيرد. ما با قدرت كار خود را دنبال مي‌كنيم.
انصاري‌فرد در خصوص اظهارات جديد نيكبخت واحدي عليه او؛ عنوان كرد: وقتي بازيكني را لازم نداريم چرا بايد به او بگوييم مصاحبه كند و بگويد كه درباره رفتنش از پرسپوليس حرف نزند. او آزادانه مي‌تواند همه كار بكند چون صلاح را در اين ديديم كه نيكبخت در پرسپوليس نباشد. البته من براي او آرزوي موفقيت مي‌كنم چون خدمات ويژه‌اي داشته است اما هر وقت من از باشگاه رفتم او مي‌تواند به باشگاه بيايد و من از اين كار ناراحت نمي‌شوم.
مديرعامل باشگاه پرسپوليس درباره هوار ملا محمد تاكيد كرد: اين بازيكن مشكلات كوچك شخصي دارد و بدون شك از امروز در تمرينات شركت خواهد كرد. از اينكه او در تمرينات چند روز گذشته نبوده ما هم ناراحت هستيم اما اميدوارم هرچه زودتر كار خود را شروع كند. براي وي جريمه‌‌اي در نظر نگرفته‌ايم.
وي در خصوص ناراحتي دكتر زرينه از باشگاه پرسپوليس گفت: زرينه را مي‌خواهيم چون او 15 سال است براي باشگاه زحمت كشيده و اگر او را نمي‌خواستيم با وي قرارداد نمي‌بستيم. زرينه با قدرت كار خود را در باشگاه دنبال مي‌كند.
انصاري فرد درباره احتمال برخورد با چند بازيكن پرسپوليس تصريح كرد: فعلا قصد اين كار را نداريم اما بخشي از پول بازيكنان را داده‌ايم و بخشي از آن مانده است. اگر به ما ثابت شود كه فردي قصد حاشيه‌سازي دارد با او برخورد مي‌كنيم.
مديرعامل پرسپوليس درباره بازي روز جمعه با صباي قم گفت: اولتيماتومي به كادر فني نداده‌ايم اما آنها و بازيكنان خود را براي گرفتن 3 امتياز شيرين در مقابل صباي قم آماده مي‌كنند. خوشبختانه در اين بازي از هواداران خود سود مي‌بريم. اميدوارم با رفع مشكل كلاه كج او نيز بتواند با وجود سنگ‌اندازي‌هاي مختلف به ما كمك كند.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)