جمعه 27دی(16:10)

مرجع خبری پرسپولیس: مدیرعامل باشگاه پرسپولیس با رد خبر توافق نهایی این باشگاه با لوکا بوناچیچ گفت: ما مذاکراتی را با چند گزینه خارجی از جمله بوناچیچ انجام داده ایم اما هنوز با هیچ یک از این گزینه ها به توافق نهایی نرسیده ایم.

عباس انصاریفرد مدیرعامل باشگاه پرسپولیس با بیان این مطلب افزود: خبر توافق باشگاه پرسپولیس با این سرمربی کروات به هیچ وجه صحت ندارد و به نظر می رسد که با هدف متشنج کردن باشگاه و اهداف شخصی منتشر شده است. برای چندمین بار تاکید می کنم که ما با چند گزینه خارجی از جمله لوکا بوناچیچ برای هدایت تیم فوتبال پرسپولیس مذاکره کرده ایم اما هنوز با هیچکدام به توافق نهایی دست پیدا نکرده ایم.
 

انصاریفرد در ادامه بر موضع هیئت مدیره مبنی بر حمایت از کادر فنی فعلی تاکید کرد و گفت: مطمئن باشید هر زمان که نیاز باشد و با گزینه خاصی به توافق برسیم از طریق خود بنده که مدیرعامل و سخنگوی باشگاه هستم اعلام خواهم کرد.

من نمی دانم این اخبار توسط چه کسی در اختیار رسانه ها قرار می گیرد و با چه هدفی است. اما آنچه مسلم است برخی به دنبال ایجاد تنش در باشگاه پرسپولیس هستند و نمی خواهند اوضاع این تیم سروسامان بگیرد.

 

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)