خبرگزاری پرسپولیس : مدیرعامل سابق باشگاه راه‌آهن معتقد است که دیدار این تیم برابر پرسپولیس تماشاگر پسند خواهد بود، چون راه‌آهن دفاعی بازی نخواهد کرد.

محمد حسن انصاری فرد در آستانه دیدار حساس دو تیم پرسپولیس و راه‌آهن در چارچوب هفته‌ دوازدهم لیگ برتر فوتبال، گفت: امیدوارم این بازی تماشاگرپسند باشد، هر چند با توجه به ویژگی‌های راه‌آهن و این که می‌دانم این تیم در برابر پرسپولیس فقط به فکر کسب سه امتیاز است و دفاعی بازی نمی‌کند، یقیین دارم که بازی جذابی خواهد بود.

وی ادامه داد: از وقتی از راه‌آهن رفته‌ام درباره این تیم حرفی نزده‌ام، اما حالا می گویم که نتایج خوب این تیم در فصل جاری حاصل تلاش مدیریت جدید، بازیکنان و کادر فنی است. آنها امکانات لازم را برای تیم فراهم کردند و پرداخت‌ها به موقع انجام شده است. نمی‌خواهم خودم را در موفقیت‌های راه‌آهن سهیم کنم، اما افتخار می‌کنم که با بازیکنان قراردادهای دو ساله بسته بودم و کسانی را هم که بازیکن آزاد محسوب می‌شدند با خواهش و تمنا در تیم نگه داشتم.

مدیرعامل سابق باشگاه راه‌آهن همچنین گفت: در حالی که تنها دو هفته‌ به شروع فصل جدید زمان بود و هنوز تکلیف باشگاه مشخص نبود از بازیکنان آزادمان خواستم که در تیم بمانند و آنها هم با وفاداری در تیم ماندند و خوشبختانه اسکلت اصلی تیم حفظ شد. باز هم تاکید می‌کنم که این موفقیت‌ها حاصل کار مدیریت جدید، کادر فنی و بازیکنان است که من به آنها تبریک می گویم و آرزوی موفقیت برایشان دارم.

مدیرعامل سابق باشگاه راه‌آهن درباره این تیم هم گفت: مدت‌های زیادی است که درباره پرسپولیس حرفی نزده‌ام، اما حالا که پرسیدید می گویم که آقای رویانیان در این تیم زحمت زیادی می‌کشد و منابع مالی خوبی فراهم کرده است. این تیم بازیکنان خوبی دارد و مشکل اصلی‌اش حواشی اطراف آن است. اگر این حاشیه‌ها توسط مدیرعامل کنترل شود روزهای خوبی این تیم هم خواهد رسید.

وی ادامه داد: پرسپولیس پتانسیل بالایی دارد و ممکن است این تیم در یک یا دو پست کمبود بازیکن داشته باشد، اما این مشکل قابل رفع است. همه آنهایی که خودشان را جزو خانواده پرسپولیس می دانند باید از تیم حمایت کنند. در روزهای خوش پیروزی همه تحسین می‌کنند، پس در روزهایی که تیم مشکل دارد باید از آن حمایت کرد.

انصاری فرد همچنین گفت: چند روز پیش مصاحبه‌ای از قول من در یک سایت خبری منتشر شد که در آن علیه کی‌روش ، نکونام، کریمی، نظری و قوچان نژاد صحبت شده بود، متاسفانه با وجود این که من اعلام کردم آن مصاحبه را انجام نداده‌ام، ولی کماکان در برنامه‌های مختلف از آن صحبت می‌شود به عنوان نمونه در برنامه این هفته‌ ورزش و مردم قرار بود که من پشت خط تلفنی برنامه بروم و درباره این مصاحبه صحبت کنم، اما در کمال تعجب این اتفاق رخ نداد و مجری برنامه در حضور کی‌روش درباره این مصاحبه حرف زد. شاید آقای شفیع نسبت به صحت و سقم این مصاحبه آگاه نبوده، ولی به همین دلیل از او دلخورم.

وی ادامه داد: همان طور که پیش از این هم به ایسنا گفته بودم، پیش از بازی تیم ملی تنها در دو برنامه تلویزیونی و یک یا دو برنامه رادیویی شرکت کردم که به جز یکی، سایر برنامه‌ها درباره فوتبال‌های خارجی بود. در آن برنامه هم که درباره تیم ملی حرف زدم، صحبت‌هایم کاملا مشخص است و معلوم است که چه تعریف‌هایی از تیم ملی کرده‌ام. حتی در آن برنامه گفتم که با حضور نکونام، تیموریان، کریمی در خط میانی مشکل نخواهیم داشت و می‌توانیم با استفاده از ضربات ایستگاهی به گل برسیم. درباره دو بازیکن دورگه تیم ملی هم تنها گفتم که نظری و قوچان نژاد خوب هستند، ولی کاش جوان‌های داخل ایران هم دیده شوند. متاسفانه هنوز هم باید راجع به مصاحبه‌ای که انجام نداده‌ام صحبت کنم!

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)