خبرگزاری پرسپولیس : مهاجم گلزن پرسپولیس تهران اعتقاد دارد هواداران پرسپولیس باید فصل بعد تیم خود را در آسیا ببینند و در لیگ قهرمانان تیم خود را تشویق کنند.

کریم انصاری فرد در این رابطه گفت: در نیم فصل اول لیگ برتر ناکامی در نتیجه گیری هواداران را آزرده کرده بود آنها کمی دلسرد شده بودند ولی با شروع نیم فصل دوم و شروع طوفانی در جام حذفی آنها را به آینده امیدوارتر کرد و حالا وقت آن است که مزد حمایت های آنها را بدهیم و با قهرمانی در جام حذفی آنها را آسیایی کنیم و این آسیایی شدن با پیروزی مقابل نفت و سایر حریفان در جام حذفی مسجل می شود.

وی افزود: عصر فردا باید مقابل تیمی صف آرایی کنیم که هدف آنها نیز قهرمانی است، ولی چاره ای جز شکست آنها نداریم و با احترام به آقای ابراهیم زاده باید بگویم اگر دچار بدشانسی نشویم به طور قطع نفت را حذف و خود را یک گام دیگر به مراحل بالاتر نزدیک می کنیم.
 
انصاری فرد افزود: گلزنی برای هواداران پرسپولیس لذت بخش است و تمام تلاش خود را به کار می گیرم تا یک بار دیگر گلزنی کنم ولی باید بگویم هر بازی شرایط خودش را دارد و هزگز نمی توان گفت چون در بازی مقابل ملوان هت تريک کرده ام در این بازی می توانیم گل بزنم اما هواداران بدانند از ذره ای تلاش دریغ نمی کنم تا بازی گلزنی کنم.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)