مهاجم سایپا آب پاکی را روی دست سرخابی ها ریخت!

مرجع خبری پرسپولیس : مهاجم ملی پوش فصل گذشته تیم فوتبال سایپا گفت: من نه قرمز هستم نه آبی و امیدوارم لژیونر موفقی برای فوتبال ایران باشم.

 

به گزارش مرجع خبری پرسپولیس؛ کریم انصاری فرد در خصوص آخرین وضعیت خود گفت: در حال حاضر در اردوی تیم ملی هستم و تمام تمرکزم را روی تمرینات تیم ملی متمرکز کردم اما برادرم در ایران کارها را پیگیری می کند و پس از بازگشت به ایران بهترین تصمیم را خواهم گرفت.

کریم انصاری فرد در خصوص شایعه نزدیک بودن به پیراهن استقلال، گفت: من نه قرمز هستم نه آبی بلکه خودم را سایپایی می دانم. من حتی با مسئولان سایپا تسویه حساب نکردم تا تکلیف پیشنهادات خارجی مشخص شود.

 

 

انصاری فرد افزود: از چند تیم خوب اروپایی پیشنهاد دارم و بعضی از آنها دعوت نامه هم ارسال کرده اند. این که می گویند برای بازی در اروپا مشکل سربازی دارم صحت ندارد چرا که اگر در حین تحصیل می خواستم از کشور خارج شوم یک بار با قید وثیقه امکان پذیر بود اما من برای ادامه تحصیل در اروپا برنامه ریزی کردم.

 

انصاری فرد ادامه داد: من در حال حاضر در رشته کارشناسی تربیت بدنی مشغول به تحصیل هستم و باشگاه های اروپایی شرایط ادامه تحصیل در خارج از کشور را برایم مهیا کردند به همین خاطر هیچ مشکلی برای لژیونر شدن ندارم و امیدوارم لژیونر موفقی برای فوتبال ایران باشم.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)