دوشنبه 14 بهمن(12:19)

مرجع خبری پرسپولیس : انصاري‌فرد: همه چيز خوب است!
مشكلي با هم نداريم؛ كريمي احساساتي شده بود  / “پيرواني” سرمربي تيم است، از او حمايت مي‌كنيم

مديرعامل باشگاه پرسپوليس گفت: بعضي وقت‌ها برخي بازيكنان در شرايط روحي خاصي قرار مي‌گيرند و مصاحبه‌هايي انجام مي‌دهند اما، ما ديگر هيچ مشكلي با علي كريمي نداريم.

عباس انصاري‌فرد كه در تمرينات امروز تيم فوتبال پرسپوليس حاضر شده بود، پس از ديده بوسي و آشتي كنان با علي كريمي در جمع خبرنگاران گفت: سوء تفاهمي خاصي بين من و علي كريمي نبود، فكر مي‌كنم در يك شرايط روحي خاص برخي بازيكنان احساسي شده و صحبت‌هايي را انجام مي‌دهند و پس از مدتي از انجام آن پشيمان مي‌شوند. فكر مي‌كنم تمام حرف‌هايي كه در اين چند روز زده شده و مصاحبه‌هايي كه برعليه مديريت باشگاه صورت گرفته با درايت و گذشت حل مي‌شود.

وي درباره‌ي شرايط فعلي تيم فوتبال پرسپوليس نيز گفت: همه چيز خوب است و ما بايد به همراه بازيكنان و كادرفني تيم دست به دست هم دهيم تا در نخستين بازي خود بهترين نتيجه را براي پرسپوليس كسب كنيم. از هواداران اين تيم هم مي‌خواهم تا صبور باشند و تحت تاثير برخي شرايط قرار نگيرند. بالاخره برد و باخت هميشه بوده و رسيدن به قهرماني و يا نرسيدن به آن هم در همه وقت وجود داشته است. ما بايد تا لحظه‌ي آخر ايستادگي كنيم و براي موفقيت تيم‌مان تلاش كنيم.

وي درباره‌ي شرايط افشين پيرواني و كادر فني تيم پرسپوليس نيز گفت:

پيرواني سرمربي تيم است و تا هر زماني كه اين سمت را داشته باشد از او حمايت خواهيم كرد. چرا كه هميشه هم چنين حمايتي را داشته‌ايم.

وي افزود: براي موفقيت پرسپوليس شخص مطرح نيست و فكر مي‌كنم همه بايد با تحمل سختي‌ها براي سربلندي اين تيم تلاش كنيم. نتايج اين تيم در زماني كه بنده مديريتش را برعهده داشتم خيلي بد نبوده و دو پيروزي و يك تساوي را در كارنامه دارد كه اين نشان مي‌دهد شرايط خيلي هم سخت نبوده است.

انصاري‌فرد در پايان اين گفت‌وگو درباره‌ي حضور سرمربي خارجي در تيم پرسپوليس گفت: بايد شرايط را بررسي كنيم. مطمئن هستم پيرواني هر زمان كه تشخيص بدهد نمي‌تواند به اين تيم كمك كند خودش كناره‌گيري خواهد كرد. ولي تا زماني كه هست از حمايت مديريت باشگاه برخوردار خواهد بود. ضمن اين كه ما براي موفقيت پرسپوليس و خواسته‌هاي هواداران و درخواست‌هايشان اهميت زيادي قائل هستيم و بايد شرايط را بررسي كنيم تا ببينيم چه تصميمي بهتر است.

 

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)