مرجع خبری پرسپولیس : عباس انصاری فرد در واکنش به گمانه‌زنی برخی محافل ورزشی در خصوص احتمال برکناری وی از سوی هیات مدیره جدید باشگاه در جمع خبرنگاران گفت: از برگزاری جلسه هیات مدیره باشگاه و مشخص شدن اعضای آن هیچ اطلاعی ندارم. خدا کند هرچه زودتر تکلیف وضعیت مدیریتی باشگاه روشن شود. من هم از هر تصمیمی که مسوولان سازمان تربیت بدنی در این راستا بگیرند، تبعیت می‌کنم و امیدوارم پرسپولیس صاحب تشکیلات خوب و منسجمی شود. تنها توصیه‌ام به سازمان تربیت بدنی این است که هر کسی می‌خواهد به عنوان مدیرعامل باشگاه فعالیت کند، اختیار لازم را برای برنامه‌ریزی جهت ارتقای جایگاه باشگاه داشته باشد.

انصاری‌فرد با رد احتمال تبانی در داربی‌ سرخابی‌ها، تصریح کرد: مخالف این مساله هستم و حداقل درباره پرسپولیس می‌توانم ادعا کنم که بازیکنان برای پیروزی به میدان آمده بودند. بی‌شک در چند سالی که مدیریت پرسپولیس را در دو مقطع بر عهده داشتم، داربی‌ها با هدف تساوی انجام نشد.

وی درباره علت عدم بازی کریم باقری در این مسابقه خاطرنشان کرد: باقری با نظر مربیان تیم بازی نکرده و قطعا علت آن هم عدم آمادگی لازم وی بوده است. بعید می‌دانم نقل‌ قول‌هایی که بعضا از او درباره وجود تبانی در داربی مطرح می‌شود، صحیح باشد.

وی هم‌چنین پیرامون عدم حضور علی پروین در استادیوم آزادی که در داربی‌های اخیر بی‌سابقه بود با توجه به بازی نکردن پسرش، گفت: دلیل عدم حضور پروین را نمی‌دانم اما پسرش تنها با نظر سرمربی تیم بازی نکرد. وی جزو لیست 18نفره ما بود اما روند مسابقه به گونه‌ای شد که مربیان تشخیص دادند از او استفاده نکنند. فکر نمی‌کنم این مسایل به یکدیگر ارتباطی داشته باشد.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)