مرجع خبری پرسپولیس : عباس انصاری‌فرد هر گونه انتقال بازیکنان این تیم را به تیم‌های اماراتی تکذیب کرد.

به گزارش مرجع خبری پرسپولیس و به نقل از سایت رسمی باشگاه، عباس انصاری‌فرد مدیرعامل باشگاه پرسپولیس ضمن تائید پیشنهاد خرید دو بازیکن سرخپوشان از سوی تیم‌های خارجی اعلام کرد بعد از تورنمنت امارات از سوی یکی از تیم‌های اماراتی دو پیشنهاد برای یکی از مدافعین و یکی از مهاجمین تیم فوتبال تیم فوتبال پرسپولیس ارسال شد که ما از  ابتدا با این پیشنهادات مخالفت کرده و عنوان کردیم به تمام بازیکنان تیم خود امسال نیازمندیم.

انصاری‌فرد با ابراز خرسندی نسبی از وضعیت تیم فوتبال پرسپولیس گفت ما برای تیم برنامه بلند مدت دو ساله و قهرمانی در آسیا داریم و در این راه به تمامی نیروهایمان نیازمندیم.

وی در در خصوص دیدار امروز با شاهین بوشهر عنوان کرد این تیم از تیم‌های ریشه دار کشور بوده و دارای سرمربی بسیار با تجربه ایست. بر خلاف بسیاری از کارشناسان با توجه به شوک وارد شده و انگیزه بازیکنان جوان این تیم در ورزشگاه آزادی بازی سختی را پیش بینی می‌کنم. امیدوارم بازیکنان پرسپولیس از همان ابتدا با قدرت وارد زمین شده و با حمایت هواداران خود ضمن ارائه بازی خوب نتیجه قابل قبولی را کسب نمایند.

انصاری‌فرد در پایان در خصوص طرح میزبانی از هواداران معلول باشگاه پرسپولیس گفت: طی مذاکراتی که با دکتر سودی مدیر پزشکی باشگاه پرسپولیس داشتیم تصمیم بر این شد از این پس در هر بازی از تعدادی از هواداران معلول باشگاه پرسپولیس برای حضور در ورزشگاه آزادی دعوت به  عمل آمده تا از نزدیک نظاره گر بازی تیم محبوبشان باشند. امیدواریم با این کار نمادین بتوانیم این قشر عزیز کشورمان را مورد تجلیل قرار داده و موجبات خوشحالی و خشنودی این عزیزان را پدید آوریم.

 

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)