چهارشنبه 16 اردیبهشت (20:51)

انصاری فرد: پیروانی به تمرینات باز نمی گردد/با رحمتی قرارداد نبسته ایم

مرجع خبری پرسپولیس : مديرعامل باشگاه پرسپوليس شايعه مذاكره با علي دايي تكذيب كرد و گفت: نلو وينگادا سرمربي تيم ما است و اگر خوب نتيجه بگيرد ابقاء مي شود. هيچ مذاكره اي با مربيان ديگر نداشته ايم.

عباس انصاری فرد در خصوص مذاكره با علي دايي گفت: من هيچ اطلاعي در اين خصوص ندارم و خبرم مذاكره با آقاي دايي را تكذيب مي كنم. در حال حاضر وينگادا سرمربي پرسپوليس است و اگر خوب نتيجه بگيرد طبيعتا با ايشان ادامه همكاري خواهيم داشت. اگر هم تصميم بر جدايي وينگادا گرفته شود اولويت با مربي خارجي خواهد بود.

«اينكه مي‌گويند باقري به دليل اختلاف با وينگادا يا نيمكت‌نشيني در تمرينات شركت نمي‌كند صحت ندارد.» انصاری فرد با اشاره به این موضوع افزود:

 كريم يك فوتباليست حرفه‌اي و با شخصيت است و فقط به خاطر مصدوميت در تمرينات غايب بوده است.اگر مسئله مشكل و يا اختلافي هم وجود داشته باشد آن را حل مي كنيم.

مديرعامل پرسپوليس در پاسخ به اين سئوال كه افشين پيرواني از چه زماني به تمرينات باز‌مي‌گردد، تاكيد مي‌كند: فعلا قرار نيست چنين اتفاقي بيافتد، ما يك تصميم گرفته‌ايم كه بقيه هم مخالفتي با اين موضوع ندارند. در مورد آقاي پيرواني اتفاق جديدي نيافتاده است.

انصاري فرد عقد قرارداد داخلي با بازيكنانش مثل ميثم بائو، صابر ميرقراني و مهدي رحمتي را تكذيب مي‌كند:‌ ما فقط با اشپيتيم آرفي قرارداد امضا كرده‌ايم و خبر عقد قرارداد با ديگر بازيكنان فقط در حد شايعه است.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)