پرسپولیس نیوز :  مدیرعامل پیشین باشگاه پرسپولیس می‌گوید پرسپولیس را نمی‌توان با اسپانسرهای یکساله اداره کرد و برای حل واقعی مشکلات باید سراغ واگذاری‌ چند ساله باشگاه رفت.

عباس انصاریفرد درباره انتخاب اسپانسر باشگاه پرسپولیس با وجود پیشنهادی که برای واگذاری این باشگاه داشت، اظهار کرد: چند هفته پیش من گروه صنعتی که دارای تشکیلات قوی اقتصادی بود را به وزارت ورزش وصل کردم و دیگر خبر ندارم چه اتفاقی افتاد. بحث ما بحث اسپانسری نبود بلکه دنبال واگذاری بودیم تا پرسپولیس به مدت ۵،۶ سال واگذار شود.

وی افزود: ممکن است اسپانسر در میانه‌های فصل با باشگاه به مشکل بخورد و از ادامه همکاری منصرف شود. چاره پرسپولیس این است که فکر اساسی درباره آن بکنند. با انتخاب اسپانسرهای یکساله یا چندماهه نمی‌توان باشگاه را اداره کرد.

مدیرعامل پیشین باشگاه پرسپولیس خاطرنشان کرد: گروهی که من به وزارت ورزش معرفی کرده بودم دنبال این بود که پرسپولیس را چندساله بگیرد و در باشگاه ساختارسازی کند. اسپانسر فقط می‌آید و از برند باشگاه استفاده می‌کند و کاری به ساختار ندارد. در واقع اسپانسر یک نوع مُسکن است ولی ما باید سراغ درمان و کار ریشه‌ای برویم. با اسپانسر دوباره سال بعد همین مشکلات هست و یکی می‌گوید من بیشتر پول می‌دهم و یکی می‌گوید کمتر.

انصاریفرد یادآور شد: گاهی مواقع اسپانسرها دورنمای باشگاه را می‌بینند و جلو می‌آیند. آنها وقتی از نزدیک با واقعیت برخورد می‌کنند پشیمان می‌شوند و از ادامه همکاری دست می‌کشند که در اینصورت باشگاه لطمه می‌‌خورد.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)