مرجع خبری پرسپولیس : عباس انصاري فرد در حاشيه برگزاري مراسم اس ام اس كاپ اظهار داشت: در سال 1369 كه بنده مديريت باشگاه پرسپوليس را بر عهده داشتم توانستيم براي اولين بار براي اين تيم پرطرفدار اسپانسر پيراهن بگيريم اما در آن زمان مخالفت‌هاي شديدي شد و حتي صدا و سيما بازي پرسپوليس را پخش نكرد.
وي ادامه داد: معتقدم اگر دو باشگاه پرسپوليس و استقلال در كل ورزش ما به خودكفايي برسند ورزش كشورمان رشد خواهد كرد. هنگامي كه به همراه آقاي واعظ آشتياني به مقر كنفدراسيون فوتبال آسيا رفته بوديم تاسف مي‌خورديم چطور با وجود دو باشگاه بزرگ و استعدادهايي كه در فوتبال ما وجود دارد بايد برنامه ريزي را از آنها ياد بگيريم. همانجا نيز مصمم شديم كه برنامه‌هايمان را خوب پياده كنيم و براي همكاري با ديگران به سوي آنها دست دراز نكنيم.
مديرعامل باشگاه پرسپوليس افزود: قول مي‌دهم در سال آينده دو باشگاه پرسپوليس و استقلال از لحاظ مالي و ساختاري به جايي برسند كه بتوانند در رشته‌هاي ديگر هم فعاليت كنند. در تمام دنيا تيم‌ها افتخار مي‌كنند كه چه تعداد هوادار دارند و من معتقدم اگر درست برنامه‌ريزي كنيم مي‌توانيم بيش از 5 ميليون طرفدار را سازماندهي كنيم.
در حال حاضر در كشور عربستان تيم‌ها از اسپانسر روي پيراهن خود معادل 20 ميليارد تومان پول مي‌گيرند اما تيم‌هايي چون پرسپوليس و استقلال براي 1.5 ميليارد دست و پا مي‌زنند.
انصاري‌فرد تاكيد كرد: ضمن اين كه رقيب ديرينه استقلال هستيم اما با مسئولان اين باشگاه دست به دست هم مي‌دهيم تا در زمينه‌هاي ساختاري و تامين منابع مالي به نيازهايمان برسيم.

انصاري‌فرد در خصوص بحث حق بليت فروشي باشگاه‌ها در مسابقات ليگ برتر گفت: ما از اين طريق در 4 سال تنها 30 ميليون تومان درآمد داشته‌ايم. همان طور كه مدير عامل استقلال نيز شاهد است به هنگام حضور در مقر كنفدراسيون فوتبال آسيا مسئولان كنفدراسيون فوتبال آسيا و تيم‌هاي زير مجموعه اين سازمان ما را به عنوان دو تيم پرطرفدار قاره آسيا مي‌شناختند و حتي افتخارشان اين بود كه با ما عكس يادگاري بيندازند اما واقعا نمي‌دانند كه ما در ايران چه مي‌كشيم، آن قدر مشكلات داريم كه فقط به اسپانسر قانع شديم.
وي يادآور شد: در خصوص sms كاپ نيز بايد بگويم كه يك فرصت درآمد زايي براي دو باشگاه پرسپوليس و استقلال است. اميدوارم هواداران فوتبال به اين مسائل توجه كنند و در خصوص مسائل مادي كمك كنند كه سربلند و با عزت گام برداريم. چرا يك مديرعامل بايد دغدغه اين را داشته باشد كه بتواند هزينه‌هاي بازيكنش را تامين كند يا منتظر برخورد بد بازيكن باشد. اين دو باشگاه مي‌توانند در آسيا و يا حتي در دنيا حرف‌هاي زيادي بزنند.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)