نشست مطبوعاتی مدیرعامل  باشگاه پرسپولیس – بخش اول

مرجع خبری پرسپولیس :  مديرعامل باشگاه پرسپوليس گفت: از ميان گزينه‌هاي موجود كرانيكار بهترين مربي براي ما بود.

به گزارش مرجع خبری پرسپولیس، اولين كنفرانس خبري زلاتكو كرانيكار سرمربي جديد تيم فوتبال پرسپوليس صبح امروز در محل باشگاه با حضور انصاري فرد مديرعامل باشگاه پرسپوليس و محمود خوردبين سرپرست تيم برگزار شد.
عباس انصاري فرد در اين نشست صحبت هاي زير را مطرح كرد:

*كرانيكار بهترين انتخاب بود
بعد از جلسات طولاني كه با هيات مديره باشگاه برگزار كرديم به اين نتيجه رسيديم كه شرايط كرانيكار براي حضور در پرسپوليس مساعد است. كرانيكار يك مربي هجومي است و آنچه را كه ما مي‌خواهيم عمل خواهد كرد. وي از امروز كارش را در پرسپوليس شروع خواهد كرد و به نظر من انتخاب مناسبي انجام داديم.

* در صورت توافق باشگاه قرارداد تمديد مي‌شود
قرار داد كرانيكار 2 ساله است و هيچ گونه مشكلي وجود ندارد. پس از يك سال فعاليت، اگر باشگاه از وي راضي باشد قرارداد كرانيكار را يكسال ديگر تمديد خواهيم كرد و در صورت عدم رضايت از پرسپوليس بركنار خواهد شد.

* رقم قرارداد كرانيكار حدود 450 هزار دلار است
همانطور كه قبلا در خصوص قرارداد كرانيكار صبحت كرده بوديم قرارداد وي نجومي نبوده است و در همان حدود مطرح شده يعني همان 450 هزار دلار است.

* بازيكناني كه با وي كار كرده‌اند به هجومي بودن اين مربي تاكيد مي‌كنند
باشگاه پرسپوليس سوابق سرمربيگري اين مربي را در باشگاه‌هاي مختلف و تيم هاي ملي بررسي كرده و درباره وي با بازيكنان ايراني كه با كرانيكار كار كرده‌اند مشورت كرده است. تمام آنها گفته اند وي يك مربي هجومي است. ما براي انتخاب اين مربي هيچ گونه دلالي را در نظر نگرفته ايم و تمام تلاش ما اين بوده كه به طور مستقيم با خود شخص صحبت كنيم يعني تاكنون با تمام مربياني كه صحبت كرده‌ايم به صورت مستقيم بود.

* احتمال شكست مربي وجود دارد
كارنامه اين مربي را بررسي كرده‌ايم و به اين نتيجه رسيديم كه بهترين انتخاب را كرده ايم. احتمال دارد مربيان بزرگي مانند كاپلو هم به مشكل بخوردند. ما از لحاظ فني به اين مربي اعتماد داريم.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)