دلیل بن بست مدیربرنامه های کریمی بود/قبول شروط فاضلی توهین به پرسپولیس بود
مرجع خبری پرسپولیس : مديرعامل قرمزها تصريح دارد پرسپوليس واقعي را امسال خواهيد ديد و روي اين اصل نيز تاكيد مي‌كند كه قهرمان ليگ نهم خواهند شد تا پاسخگوي انتظار هواداران باشند.

عباس انصاري‌فرد، مدير عامل پرسپوليس كه از بدو ورودش به مجموعه مديريتي باشگاه، از 7، 8 ماه پيش تا به امروز با چالش‌هاي بسياري مواجه بوده و بتازگي نيز از قضيه فرسايشي علي كريمي‌رهايي يافته، به آينده تيم خوشبين است و كاري هم به اين ندارد كه قرار است در روز‌هاي آتي چه تغيير و تحولاتي در مجموعه مديريتي باشگاه اتفاق بيفتد.

تحولاتي كه بيشتر روي حول موضوع واگذاري اختيارات مجمع باشگاه پرسپوليس از سوي رئيس سازمان به علي سعيدلو دور مي‌زند.

به هر حال براي عباس انصاري‌فرد مهم امروز است که با حضور كرانيكار خيالش راحت باشد كه پرسپوليس تغيير آهنگ داده و به تيمي ‌مبدل شود كه همگان انتظارش را دارند.

انصاري‌فرد پيش از هر چيز به موضوع علي كريمي‌اشاره كرد و گفت: مطمئن هستم كه اين بازيكن امسال دلش با تيم نبود، چه در غير اين صورت او بازيكني پولكي نيست كه بخواهد به صرف آن از تيم محبوبش جدا شود. علي در اين زمينه متاثر از مدير برنامه‌هايش بود و هر چند ما تمايل به ادامه حضورش در تركيب تيم بوديم، اما مسائل به سمتي رفت كه راه طرفين از هم جدا شد.

بي‌شك اگر ما دربست به پيشنهادهاي مدير برنامه‌هاي كريمي ‌پاسخ مثبت مي‌داديم، به باشگاه بزرگي چون پرسپوليس بي‌حرمتي مي‌كرديم و از سوي ديگر، به قراردادي تركمنچاي‌گونه تن داده بوديم كه بي‌شك فردا نمي‌توانستيم از بابت آن، دفاعي داشته باشيم.

وي در عين حال افزود: هواداران راستين پرسپوليس اطمينان داشته باشند كه براي فصل جديد، ما تيم خوبي را بسته‌ايم و ديگر اينطور نيست كه به وجود تك ستاره‌ها وابستگي داشته باشيم. در حقيقت ما امسال يك تيم ستاره هستيم كه با هماهنگي و همدلي بين كادر فني و مجموعه تيم براي قهرماني در ليگ خيز برخواهيم داشت. به شخصه به نتيجه كار خوشبين هستم و طوري نتيجه خواهيم گرفت كه همه طرفداران تيم بر مجموعه سياست‌هاي باشگاه صحه بگذارند.

انصاري‌فرد همچنين به رفع مشكل زمين تمرين تيم اشاره كرد و گفت: با عقد قرارداد يكساله، پرسپوليس امسال نيز در مجموعه خيريه عمل تمرينات خود را دنبال خواهد كرد.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)