جمعه 4 اردیبهشت(13:42) 

مرجع خبری پرسپولیس: مديرعامل باشگاه پرسپوليس گفت: با توجه به شرايط پرسپوليس پس از بازي با الغرافه اگر سر تمرين مي‌رفتم اتفاقات بدي مي‌افتاد.

عباس انصاري‌فرد درباره اينكه علي كريمي گفته بود وي بايد در تمرين روز پنجشنبه حضور مي يافت؛ تصريح كرد: به هيچ عنوان قرار نبود در تمرين روز پنجشنبه حضور داشته باشم چون مي‌دانستم با توجه شرايط پرسپوليس پس از باخت مقابل الغرافه قطر و ناراحتي هواداران اگر سر تمرين حاضر شوم اتفاقات بسيار بدتري مي افتد. من ترسي نداشتم اما بايد مسائل حرفه‌اي را رعايت مي‌كردم و براي جلوگيري از حاشيه‌سازي سر تمرين نمي رفتم. به همين دليل در تماس تلفني اعلام كردم كه در خدمت بازيكنان پرسپوليس در باشگاه هستم.


انصاري‌فرد در خصوص ديدار با بازيكنان پرسپوليس گفت:‌ حرف‌هاي خوبي در اين جلسه زده شد و درباره مسائل مختلف با بازيكنان حرف زدم. به آنها گفتم اين شكست ها براي ما سخت است.خوشبختانه مشكل ما با بازيكنان حل شد و به هيچ عنوان هيچ خطر حاشيه‌اي پرسپوليس را تهديد نخواهد كرد.

انصاري فرد درباره اعتراض بازيكنان به كسر 10 درصد از قراردادشان يادآور شد:
كسر قرارداد بازيكنان به مبلغ 10 درصد تصميمي بود كه هيات مديره گرفت و به هيچ عنوان از بين نخواهد رفت. ما هر وقت بازيكنان موفق بودند پاداش داديم و حالا كه با نتيجه بد برابر الغرافه شكست خورده اند آنها را جريمه كرديم. در كنار كسر قرارداد تصميم گرفتيم در صورتي كه آنها در باز‌ي‌هاي آينده پرقدرت ظاهر شوند و به عنوان تيم اول به مرحله بعد ليگ قهرمانان آسيا صعود كنند تمام اين مسائل را جبران خواهيم كرد و شايد بيشتر از 10 درصد از باشگاه پرسپوليس پاداش دريافت كنند.

مديرعامل پرسپوليس در خصوص حرف هاي علي كريمي خطاب به هواداران پرسپوليس عنوان كرد:‌ نمي خواهم حاشيه‌سازي كنم اما همه در باشگاه پرسپوليس وظايف خود را مي‌شناسند و من هم مي‌دانم چگونه بايد عمل كنم. كريمي بازيكن بزرگي است و مطمئن باشيد او دلش براي اين باشگاه مي‌سوزد.

انصاري فرد افزود: هواداران حق دارند از باخت تيم خود ناراحت باشند ما هم به همين خاطر از آنها عذرخواهي كرديم. يكي از خواسته‌هاي هواداران مثل هيات مديره اين است كه پرسپوليس اگر مي‌بازد با شرايط خوب ببازد نه اينكه با 5 گل مغلوب تيمي شود كه در تهران 3 گل به آن زد و چندين فرصت مسلم نيز از دست داد.

وي در خصوص ممنوع‌المصاحبه بودن بازيكنان و اعضاي هيات مديره گفت: اين تصميمي است كه براي آرامش پرسپوليس گرفته‌ايم و مطمئن باشيد اگر فردي خارج از اين چارچوب حركت كند؛ با او برخورد خواهيم كرد. بعضي اوقات اين قانون در فوتبال حرفه‌اي و در يك تيم لازم است تا آرامش برقرار شود.

انصاري فرد با اشاره به وضعيت نابسامان در برخي از ورزشگاه‌ها گفت: اگر ورزشگاه‌هاي ما سالم و جو آن بهتر شود جوانان ما به راحتي مي‌توانند فوتبالي را ببيند كه جوانمردانه در زمين انجام مي‌شود. از هواداران پرسپوليس مي‌خواهم در بازي‌هاي ما از بي‌احترامي به رقبا خودداري كند و با تشويق‌هاي سالم خود نشان دهند كه از لحاظ فرهنگي در سطح بالايي هستند.
مديرعامل پرسپوليس در خصوص بازي مقابل راه‌آهن اظهار داشت: درست است اين بازي تاثيري در جدول ندارد اما حساسيت خاص خودش را دارد. من و برادرم هر دو دوست داريم در اين بازي به سه امتياز برسيم تا در جام حذفي با روحيه بهتري به ميدان برويم. قطعا پرسپوليس در اين بازي به برد فكر مي‌كند.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)