پرسپولیس نیوز : مدافع تیم فوتبال پرسپولیس گفت: بازی این هفته ما مقابل ذوب آهن بسیار حساس است و به نظرم دست کمی از دربی تهران ندارد.

محمد انصاری درباره حضورش در اولین دربی فوتبالی خود گفت: برای اولین بار بود که تجربه حضور در دربی را بدست آوردم. این بازی به دلیل جدال سنتی دو رقیب حساس است و دیدید که ورزشگاه هم پر از تماشاگر بود و فرق این بازی فقط همین است وگرنه برای من مثل سایر بازی‌های دیگر بود و خیلی برایم فرق نداشت.

مدافع پرسپولیس در پاسخ به این سوال که آیا نتیجه تساوی بدست آمده در بازی دیروز عادلانه بود یا نه افزود: نه اینکه به عنوان بازیکن پرسپولیس بخواهم صحبت کنم بلکه به عنوان یک فرد بی طرف می گویم که حق پرسپولیس برد در بازی دیروز بود. ما موقعیت‌های بیشماری بدست  آوردیم و بهتر از استقلال در زمین ظاهر شدیم. حتی در آمار بعد از بازی دیدم که استقلال فقط یک موقعیت گل داشت اما متاسفانه ما از ابتدای فصل یک مشکل داریم و آن این است که توپ‌های صد در صدی ما تبدیل به گل نمی‌شود و شک نکنید که اگر نصف توپ‌های ما دیروز گل می‌شد نتیجه دربی چیزی جز مساوی بود.

وی در مورد نحوه بازی خودش هم ادامه داد: من همیشه سعی می‌کنم ساده و در اختیار تیم بازی کنم و به دنبال انجام کارهای عجیب و خودنمایی در زمین نیستم. همیشه سعی می‌کنم وظایفی که مربی به من می‌دهد را در زمین انجام دهم هرچند که برخی به من می‌گویند که کمتر نفوذ می‌کنم در این باره باید بگویم که وقتی سایر بازیکنان نفوذ می‌کنند من باید در زمین خودمان بمانم و این یک مسئله طبیعی است که من خواسته های مربی را در زمین انجام دهم.

انصاری در مورد اظهارات استقلالی‌ها که مدعی هستند محسن ترکی بیش از اندازه زمان وقت اضافه را گرفت گفت: به نظر من داوری مشکلی نداشت و وقت اضافه‌ای که هم گرفته شد کاملا درست بود. آقای رحمتی مصدوم شده بود و روی زمین افتاد که داور این زمان را هم محاسبه کرد وگرنه مسئله‌ای خاصی وجود نداشت.

مدافع تیم فوتبال پرسپولیس در پاسخ به این سوال که در لحظات پایانی چقدر امید داشتی که بازی مساوی شود تصریح کرد: همیشه تا وقتی که داور سوت پایان بازی را نزند امیدوارم. دیروز هم همین طور بود و تا آخرین لحظه به گل زدن امیدوار بودم و دیدید که حق به حق دار رسید هرچند که ما به کمترین حقمان رسیدیم.

وی در خصوص دیدار این هفته پرسپولیس مقابل ذوب آهن در جام حذفی افزود: قطعا بازی آسانی در پیش نخواهیم داشت چرا که ذوب آهن یکی از بهترین تیم‌های حال حاضر فوتبال ایران است و به نظرم حساسیت این بازی کمتر از دربی و بازی مقابل استقلال نیست با این همه امیدوارم که دست پر از اصفهان به تهران برگردیم تا روند خوبی که داریم را ادامه دهیم.

انصاری در پایان در مورد اینکه کی‌روش دیروز تماشاگر دربی بود و چقدر امیدوار هستی که به اردوی تیم ملی دعوت شوی افزود: فعلا که زود است بخواهم به این مسائل فکر کنم و همه تمرکز من بر روی پرسپولیس است. البته به من می‌گویند که  اگر همین روند خوب را ادامه دهم شانس دعوت به تیم ملی را خواهم داشت چرا که کی روش همیشه آماده‌ها و بهترین‌ها را دعوت می‌کند اما تا زمانی که دعوت نشوم به این مسائل فکر نمی‌کنم و به وظیفه‌ای که تمرین و تمرین در پرسپولیس است عمل خواهم کرد.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)