پرسپولیس نیوز :  انفجار دو نارنجک در کنار نیمکت تراکتورسازی باعث شد نیمکت‌نشینان این تیم پا به فرار بگذارند.

 در دقیقه 48 بازی خطای محسن بنگر روی بازیکن تراکتورسازی باعث شد سینا عشوری سمت کاپیتان پرسپولیس برود و او را با دو دست هل دهد.  بعد از این صحنه شاهد درگیری شدید بین بازیکنان دو تیم بودیم تا اینکه داور وارد عمل شده و به عشوری کارت زرد نشان داد.

* در صحنه درگیری بازیکنان دو تیم دو نارنجک کنار نیمکت منفجر شد تا اینکه نیمکت‌نشینان این تیم پا به فرار گذاشتند. یکی از نارنج‌ها به پشت نیمکت تراکتورسازی اصابت کرد.

 

نیمکت‌نشینان تراکتورسازی دقایقی به صورت ایستاده بازی را تماشا کردند و گفتند چون امنیت ندارند روی نیمکت نمی‌نشینند. ذوالفقاری سرپرست تراکتورسازی به ناظر فدارسیون، داوری و هیأت تهران گفت: روی نیمکت نمی‌نشیند به همین دلیل نیروهای پلیس پشت دروازه تراکتورسازی تجمع کردند تا امنیت برقرار شود.

* امیر قلعه‌نویی در صحنه‌ای که بازیکنان دو تیم با یکدیگر مشاجره لفظی می‌کردند، وارد زمین شده و به داور اعتراض می‌کرد.

* بعد از پرتاب نارنجک‌ها و جنجالی که در زمین به وجود آمد، یگان‌های ویژه وارد عمل شده و جلوی جایگاه مستقر شدند، همچنین چند مامور نیروی انتظامی لابه‌لای تماشاگران رفتند تا فردی که نارنجک پرتاب کرد را شناسایی کنند.

* بعد از صحنه‌های جنجالی بازی روی سکوها نیز شاهد درگیری لفظی شدید بین هواداران دو تیم یودیم.

* در دقیقه 60 و بعد از دو حمله خطرناک پرسپولیس بازیکن تراکتورسازی به زمین افتاد، هواداران پرسپولیس به شدت به وی اعتراض کرده و قلعه‌نویی را مربی ضدفوتبال صدا زدند. در این صحنه قلعه‌نویی از بازیکن مصدومش خواست تا از زمین بیرون بیاید.

* از دقیقه 55 به بعد سرمربیان دو تیم از کنار زمین بازی را دنبال می‌کنند.

 

 از ابتدای شروع بازی هر بار که هواداران تراکتورسازی قصد تشویق تیم‌شان را داشتند، پرسپولیسی‌ها با تشویق یکپارچه صدای آنها را به نوعی خنثی کردند.

* اوایل بازی امیر قلعه‌نویی به کمک داور بازی اعتراض کرد و هواداران پرسپولیس یکپارچه علیه او شعار دادند و این صحنه بارها تکرار شد.

* موقع ضربات ایستگاهی روی دروازه‌ها کُری بین بنگر و حاتمی جالب توجه بود و وقتی این کری‌ها به اوج خود رسید داور به هر دو بازیکن تذکر جدی داد.

* دقیقه 22 بازی که رامین رضاییان مصدوم شد، انتظار داشت بازیکنان تراکتورسازی توپ را به بیرون بزنند اما این اتفاق رخ نداد تا اینکه قلعه‌نویی از شاگردانش خواست حرکت جوانمردانه را فراموش نکنند.

* هواداران پرسپولیس در دقیقه 24 یاد هادی نوروزی کاپیتان فقیدشان را زنده نگه داشتند.

* برانکو هر موقع که تراکتورسازی صاحب ضربه ایستگاهی می‌شد به کنار زمین آمده و از بازیکنانش می‌خواست در جاگیری نهایت دقت را داشته باشند و جالب اینجاست که در صحنه منجر به گل بارها از کنار زمین فریاد زد دیوار دفاعی را خوب ببندند اما در نهایت این توپ تبدیل به گل شد.

* اشتباه سوشا مکانی روی صحنه گل باعث شد هواداران نسبت به عملکرد او اعتراض کنند.

* در پایان نیمه اول بازیکنان ذخیره پرسپولیس در زمین ماندند و به بازی آقاوسط مشغول شدند.

 

* بازیکنانی که در لیست 18 نفره نبودند و در سکو بازی را تماشا می‌کردند بعد از پایان نیمه اول همراه نیمکت‌نشینان به رختکن رفتند.

* سعید آقایی بازیکن شماره 77 تراکتورسازی لنگ لنگان به سمت رختکن رفت.

 

* بیش از 75 هزار تماشاگر در ورزشگاه حضور داشتند.

 

* مارکار آقاجانیان و دکتر دیه‌گو، دستیاران کارلوس کی‌روش در تیم ملی ایران نیز در ورزشگاه حضور دارند.

* شاهین رحمانی عضو ایرانی کنفدراسیون فوتبال آسیا در کنار نماینده امنیت یوفا این بازی را تماشا می‌کند.

* وزیر ورزش دقایقی را با طاهری سرپرست پرسپولیس صحبت کرد. به نظر می‌رسید موضوع صحبت آنها تیم سرخپوشان است چرا که هر دو با دست به تیم پرسپولیس اشاره می‌کردند.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)