لحظه به لحظه با 30 دقیقه ملتهب در آزادی

مرجع خبری پرسپولیس : پرسپولیس باز هم باخت آن هم به تیمی که در زمین خودش برابر پرسپولیس متوقف شده بود اما در ورزشگاه آزادی میزبان خود را مغلوب کرد.

 

بازی تا دقیقه 60 با تشویق های کم و بیش حدود 20 هزار تماشاگر پرسپولیس ادامه داشت اما پس از گل اول جایگاه ها با تشنج مواجه شد.

 

بعد از رقم خوردن نتیجه یک-هیچ سکوهای روبرو جایگاه شروع کردند به تشویق پراکنده کریم باقری و بازیکنان اخراجی دایی اما خیلی زود از سوی جایگاه اصلی شعارهای حمایت از دایی آغاز شد. گل دوم به کلی ورزشگاه را به کما برد و دو دستگی را کامل کرد. اتفاق منحصر به فرد و جالبی که در این لحظات افتاد این بود که پس از ناامید شدن از کسب نتیجه در بازی طی یک حرکت خودجوش تمامی لیدرهای روبرو لباس فرم خود را از تن در آورده و با شعارهای بعضاً رکیک اعتراضات را ساماندهی کردند.

 

تا قبل از به ثمر رسیدن گل آرفی کم و بیش وضع موجود ادامه داشت و برخی تماشاگران عادی همچنان از دایی می خواستند با حجب و حیا پرسپولیس را رها کند و برخی دیگر همچنان شعارهای حمایتی می دادند.

 

گل آرفی باز هم جو را تغییر داد چون حالا هواداران به یک باره امیدوار شدند و از آنجا که دیگر بازیکنان کمتر تلاشی برای گل زدن نشان می دادند همه یکصدا و تا چند دقیقه به صورت مداوم تنها آرفی را تشویق می کردند ، هرچند او نیز توپ ایده آلی را از دست داد تا توپی که داشت به گل مساوی تبدیل می شد دروازه پرسپولیس را برای سومین بار فرو بریزد.

 

5 دقیقه آخر بازی همراه با 15 دقیقه پس از آن هواداران با بغض خود ورزشگاه را ترک می کردند. آنها که ماندند نیز به چنددستگی دچار شدند یک دسته هوادار ماندن دایی و یک دسته مخالف ادامه همکاری او ، در این بین جمعیتی هم به سراغ سرپرست موقت باشگاه رفته و در کنار نرده های جایگاه ویژه علیه او شعار دادند که این شعارها بوقچی ها را چنان عصبانی کرد که به هواداران عصبانی و ناراحت باشگاه حمله ور شده و برای چندمین بار بساط بزن بزن روی سکوهای آزادی باز شد!

 

اگر ماموران حفاظت نبودند معلوم نیست آیا هواداران می توانستند به سلامت از استادیوم خارج شوند یا خیر.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)