انگلیس اکنون می‌تواند با خیالی آسوده به دیدار پایانی‌اش بیندیشد. اندروس تاونسند در این مسابقه ستاره میدان بود. در آن سو هم بازیکن اف‌سی سئول هم یک گل برای مونته‌نگرو زد.

اندروس تاونسند در اولین بازی ملی‌اش گل زد تا انگلیس مونته‌نگرو را چهار بر یک در ویمبلی ببرد و گامی بلند به سوی صعود به جام جهانی 2014 بردارد.

انگلیس اکنون به یک برد خانگی مقابل لهستان، تیم حذف‌شده گروه نیاز دارد تا بتواند صعودش را قطعی سازد.

مونته‌نگرو هم با این باخت از اوکراین، تیم دوم جدول سه امتیاز عقب افتاد و با توجه به 13 گل اختلاف تفاضل گل این دو تیم و این که اوکراین با سن‌مارینو بازی خواهد کرد به نظر می‌رسد تنها اتفاقی بسیار عجیب و غریب آنها را به پلی‌آف خواهد برد.

مونته‌نگرو در این بازی میرکو ووچینیچ، میودراگ جودوویچ، مارکو باسا و میلوراد پکوویچ را در اختیار نداشت.

انگلیس بازی را خوب آغاز کرد و تاونسند در ترکیب این تیم بسیار درخشید.

اولین گل را وین رونی در دقیقه 48 زد. تاونسند از راست گریخت و سانتری انجام داد که روی آن ضربه دنی ولبک را پولکسیچ دفع کرد اما رونی در برگشت گل زد.

انگلیس سپس در دقیقه 61 گلی نامتعارف زد. ولبک به درون محوطه جریمه رفت و شوتی زد که با ضربه عجیب برانکو بوسکوویچ وارد دروازه مونته‌نگرو شد.

دقایقی بعد ضربه عالی استوان یووتیچ به تیر دروازه انگلیس برخورد کرد، اما مونته‌نگرویی‌ها در فاصله 18 دقیقه مانده به پایان مسابقه گلی خوب زدند و دژان دامیانوویچ، که اخیرا با اف‌سی سئول کره جنوبی در لیگ قهرمانان آسیا مقابل استقلال بازی کرد روی شوت فاتوس بچیرای اثر گذاشت و آن را به تور دروازه رساند.

اما انگلیس دست‌بردار نبود. ابتدا شوت عالی تاونسند در دقیقه 79 به گل تبدیل شد تا این بازیکن نمایش عالی خود را کامل کند، و در نهایت دانیل استاریج پس از خطای پنالتی ایوان کچویویچ که روی خود او انجام شد پنالتی را به گل تبدیل کرد.

 

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)