مرجع خبری پرسپولیس : مجری طرح صدور کارت هواداری پرسپولیس بار دیگر مزیت ویژه ای را برای هواداران پرسپولیس در نظر گرفته است.

بهروش مدیر صدور کارت هواداری باشگاه پرسپولیس(پرسپولیس کارت) در گفتگو با مرجع خبری افزود : در نظر داریم تا در ادامه خدمات استثنایی به هواداران پرسپولیس بلیط سینمای رایگان به هواداران پرسپولیس اهدا کنیم.

 

 

کلیه هواداران دارای کارت هواداری باشگاه پرسپولیس(پرسپولیس کارت) می توانند با مراجعه به سایت پرسپولیس کارت و تماس با مسئولان مربوطه نسبت به مراجعه و دریافت رایگان بلیط تماشای فیلم “اینجا بدون من” اقدام نمایند.

 

فیلم “اینجا بدون من” آخرین ساخته بهرام توکلی است که با حضور بازیگرانی همچون پارسا پیروزفر ، فاطمه معتمد آریا ، نگار جواهریان و صابر ابر در سینماهای تهران و شهرستان ها در حال اکران می باشد.

همچنین پرسپولیس کارت در نظر دارد سایر هواداران پرسپولیس نیز از این مزیت بهره مند شوند و پس از مراجعه و دریافت فرم ثبت نام هواداری پرسپولیس بلیط رایگان به آنان نیز اهدا خواهد شد.

اعطای بلیط دربی پایتخت ، مسابقات هواداری با جایزه ، دعوت از هواداران آقا و خانم در اردوها و اهدای جایزه به دست مربیان تیم ، دیدار با بازیکنان و…. اقدامات ویژه ای بوده است که پرسپولیس کارت در راستای تکریم هواداران پرسپولیس در گذشته انجام داده است.

 

 

نشانی جهت تهیه بلیط : بلوار کشاورز ، روبروی بیمارستان ساسان ، پلاک 108 ، “موسسه فرهنگ بامداد” .

تلفن تماس : 88996098

کسب اطلاعات بیشتر : سایت پرسپولیس کارت

 

 

http://up.perspolisnews.com/images/mk4otxy4ueau9419ulk.jpg

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)