عضو شوراي شهر اهواز گفت: اهواز بعد از تهران دومين شهري است که آمادگي ميزباني در جام ملت‌هاي آسيا را دارد.

هدايت‌الله ممبيني اظهار داشت: از تاريخ 12 شهريور فعاليت رسمي من و اعضاي جديد شوراي شهر در اهواز آغاز مي‌شود اما امروز جلسه فوق‌العاده در شوراي شهر تشکيل شد تا شهر اهواز آمادگي خود را براي ميزباني در جام ملت‌هاي آسيا به فدراسيون فوتبال اعلام کند.

به نقل از فارس، وي ادامه داد: اعضاي شوراي شهر اهواز همگي ورزش‌دوست هستند و با توجه به خدماتي که استان خوزستان به فوتبال ملي ارائه کرده و ده‌ها بازيکن به فوتبال ملي از استان خوزستان معرفي شده‌اند و اسطوره‌هايي همچون پرويز دهداري را داريم، ضمن اينکه ورزشگاه مجهز و مدرني مثل غدير اهواز هم وجود دارد، ‌مي‌خواهيم که در جام ملت‌هاي آسيا يکي از شهرهاي ميزبان باشيم. پيشنهاد ميزباني ايران در جام ملت‌هاي آسيا اقدام شايسته‌اي بود که فدراسيون فوتبال انجام داد.

ممبيني تصريح کرد: ورزشگاه غدير اهواز يک ورزشگاه مدرن است و يادمان هم باشد که خوزستان با توجه به فرمايش امام (ره) دين خود را به اسلام و شهدايش ادا کرده است. صدها هزار شهيد داشتيم و اکنون هم مي‌خواهيم در عرصه ديگر حضوري فعال داشته باشيم. ما در نامه‌اي به فدراسيون فوتبال از مسئولان فدراسيون خواهيم خواست که اهواز را هم به عنوان يکي از شهرهاي ميزبان جام ملت‌هاي آسيا معرفي کند. شوراي شهر اهواز هر گونه هزينه‌اي براي تجهيز و به‌روز شدن ورزشگاه غدير و همچنين هزينه‌هاي ميزباني جام ملت‌هاي آسيا را تقبل مي‌کند.

ممبيني در مورد اينکه چرا اهواز به عنوان يکي از شهرهاي ميزبان انتخاب نشده است، ‌گفت: در اين زمينه هيئت فوتبال استان کم‌کاري کرده است. متاسفانه رئيس هيئت فوتبال خوزستان فردي غيرفوتبالي است و وقت زيادي براي هيئت فوتبال نمي‌گذارد. اهالي فوتبال خوزستان از وي گله‌مند هستند زيرا او نتوانسته فدراسيون فوتبال را متقاعد کند که اهواز را با وجود داشتن ورزشگاه غدير به عنوان يکي از شهرهاي ميزبان جام ملت‌هاي آسيا معرفي کنند.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)