با وجود آنکه رئال مادرید در این فصل هیچ جامی نبرد، هافبک آلمانی کهکشانی‌ها، هم‌تیمی پرتغالی‌اش را بخت اول کسب مهمترین جایزه انفرادی دنیای فوتبال می‌داند.

مسعوت اوزیل و هم‌تیمی‌هایش در فصلی که گذشت به استثنای قهرمانی در سوپرجام اسپانیا که در ابتدای فصل آن را کسب کردند، به هیچ افتخاری نرسیدند اما این بازیکن ملی‌پوش بر این بارو است که کریستیانو رونالدو، بال پرتغالی کهکشانی‌ها امسال می‌تواند به سلطه 4 ساله لیونل مسی پایان دهد و برای دومین بار توپ طلای فیفا را از آن خود کند.

رونالدو در فصلی که به پایان رسید، در 55 بازی که برای رئال مادرید به میدان رفت همین تعداد گل را به ثمر رساند. او با 12 گلی که در لیگ قهرمانان اروپا به ثمر رساند نیز برترین گلزن این فصل رقابت‌های لیگ قهرمانان اروپا بود. به همین خاطر اوزیل او را لایق کسب توپ طلا می‌داند. اوزیل در این خصوص به دی ولت گفت: رونالدو برای تیم ما بازیکن بسیار مهمی است و تقریبا در تمام بازی‌هایی که در هر تورنمنت به میدان رفته خوب کار کرده است.

اوزیل افزود: هر روز کارش را در تمرینات می‌بینم، اینکه چطور با انگیزه تلاش می‌کند و تحسین‌برانگیز است. کریستیانو بهترین است. از هم‌تیمی‌هایم در تیم ملی عذر می‌خواهم هرچند هنوز جایزه بهترین بازیکن فوتبال اروپا هم وجود دارد. با تمام اینها به نظر من این دفعه حق رونالدو است که توپ طلا را ببرد.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)