سرمربی برزیلی تیم فوتبال پرسپولیس به جای خالی تماشاگران در بازی امروز این تیم مقابل تراکتور اشاره و ابراز امیدواری کرد، در بازی آتی آنها سرخپوشان را همراهی کنند.

اوسمار لوس ویرا پس از برتری 2 بر صفر تیم فوتبال پرسپولیس مقابل تراکتور تبریز در هفته هفدهم لیگ برتر فوتبال، اظهار داشت: از اولین دقیقه بازی، تراکتور شروع به یارگیری من تو من کرد که کار برای ما سخت پیش می‌رفت، ولی بازیکنان دنبال این بودند که از یارگیری فرار کنند. شکل بازی‌مان اینطور نیست که از توپ‌های بلند استفاده کنیم، ولی شرایط بازی به سمتی پیش رفت که توانستیم از توپ‌های بلند استفاده کنیم. تیم هدفمندی داشتیم که حتی بدون توپ خوب بازی کرد. در نیمه اول بازی متعادل بود، ولی می‌توانستیم به گل برسیم. با زدن گل، توانستیم پرس کردن را حفظ کرده و گل دوم را به ثمر برسانیم. در 15 دقیقه پایانی فشار زیادی روی ما بود و تراکتور حتی می‌توانست بازی را به تساوی بکشاند.

وی در ادامه افزود: تعویض‌های پاکو خمس تیم تراکتور را رو به جلو برد و ما برای اینکه دنبال حفظ نتیجه بودیم عقب‌تر رفتیم. خیلی خوب می‌شد که هواداران همراه ما در این پیروزی حضور داشتند. من و بازیکنانم دوست داشتیم تماشاگران کنارمان حضور داشتند و خوشحالی خود را با آنها تقسیم می‌کردیم، اما مطمئنم هر جایی که بازی را دیدند از بازی راضی بودند. امیدوارم در دیدار بعدی در اصفهان در کنارمان باشند، چون حضورشان در این مقطع مهم است.

سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس راجع به غیبت علیرضا بیرانوند در بازی با ذوب‌آهن اصفهان به دلیل محرومیت گفت: متأسفانه محدودیتی برای جذب بازیکن داریم و این را در نشست خبری قبل از بازی گفته بودم. پنج روز به بسته شدن پنجره نقل‌وانتقالات مانده است و نمی‌خواهیم بازیکن جدیدی به خاطر این قضیه بگیریم. شاید بازیکنی باتجربه به تیم کمک کند، ولی در حال حاضر هیچ تصمیمی نداریم.

اوسمار در مورد اینکه صحبت‌هایی مبنی بر جذب دروازه‌بان در نیم‌فصل دوم مطرح شده بود، خاطر نشان کرد: از همان ابتدای فصل دنبال دروازه‌بان باتجربه در کنار علیرضا بیرانوند بودیم. زمانی که یحیی گل‌محمدی سرمربی بود حقش بود که دروازه‌بانی بیاید و کمک کند، ولی کسی را پیدا نکردیم که باتجربه باشد و بازی کند. ما 19 بازیکن برای بزرگسال داریم و گفتند دیگر جای خالی برای بزرگسال نداریم. اگر دروازه‌بان باتجربه پیدا شد شاید با او صحبت کنیم.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)