مربی تیم پرسپولیس گفت: تیم ما از نظر فنی و جسمانی آماده رویارویی با تیم پیکان تهران است.

اوسمار لوس ویرا شامگاه چهارشنبه در نشست خبری قبل از بازی با تیم پیکان به خبرنگاران اظهار کرد: زمین بازی را هنوز ندیدم اما یکی از همکاران زمین را دید و گفتند زمین بازی شرایط خوبی دارد. مهمترین مسئله این است که بازیکنان را بتوانیم خوب ریکاوری کنیم که به شرایط خوب بازی برسند. نمی‌توانیم به بازی فکر کنیم وقتی بازیکنان ما شرایط ریکاوری ندارند. برای تیمهای بزرگ مثل پرسپولیس که چند جام بازی می‌کنند و ما الان در سه جام بازی می‌کنیم، باید برای این مشکلات راه حل داشته باشیم. ما گروه فنی خوب و مربی بدنساز خوبی داریم و حتما فکر خواهیم کرد که از این مشکل بیرون بیاییم. مطمئنا زمانی که بازیها قطع بود مشکل وجود داشت و فقط هفته‌ها تمرین می‌کردیم و الان هم 3-4 روز یکبار بازی داریم و این هم یک چالش است. اما ما اینجا هستیم که چالش‌ها را برطرف کنیم.

لوس ویرا با اشاره به وضعیت پورعلی گنجی که روز گذشته و در دیدار تیم های ملی ایران و قطر دچار آسیب دیدگی شد، تاکید کرد: امیدواریم که مرتضی محکم و قوی‌تر از قبل برگردد.‌ شرایط خیلی بدی بود و می‌توان گفت یک بدشانسی برای پرسپولیس و مرتضی بود. این اتفاق قبلا هم برای چند بازیکن جوان و آینده‌دارمان رخ داد. مرتضی به عنوان یکی از بازیکنان مهم و رهبران تیم شناخته می‌شد و حالا باید دنبال راه حلی باشیم که بدون او بتوانیم همانطور قوی به کارمان ادامه بدهیم. الان فرصتی است تا بازیکنانی مثل گئورگی و فرشاد که کمتر فرصت بازی پیدا کرده‌اند، خودشان را نشان بدهند. این بازیکنان فصل گذشته بازی‌های مهمی برای ما انجام دادند.

ویرا درباره حضور بازیکنان در تیم ملی گفت: خیلی خوب است که بازیکنان باکیفیتی در حد تیم ملی در تیم‌تان داشته باشید اما این مشکلات هم وجود دارد. وقتی در روزهای فیفا بازیکنان‌تان می‌روند، تیم‌ها دچار مشکل می‌شوند. بازیکنان دیروز بازی کردند و سپس سفر کردند و الان هم در مسیر قزوین هستند و هنوز هم از شرایط آنها مطمئن نیستیم و باید ببینیم در چه شرایطی هستند.

مربی تیم پرسپولیس درباره مصدومیت بازیکنان پرسپولیس و برنامه ریزی لیگ افزود: برای تیم‌های بزرگی مثل پرسپولیس بایستی در چنین شرایطی که تیم بازیکنان آسیب دیده زیادی دارد و در عین حال نیز علاوه بر بازی های لیگ و حذفی، در باشگاه های آسیا حضور دارد، راه حل های مناسبی ارایه شود تا از چنین بحران هایی خارج شود. مهم ترین مسئله ریکاوری بازیکنان برای رسیدن به شرایط بازی است. ما کادرفنی خیلی خوبی داریم و مربی بدنساز خیلی خوبی داریم و حتما راه حلی پیدا می کنند تا از این مشکلات عبور کنیم. ما زمانی که بازی ها تعطیل بود مشکل داشتیم و هفته ها بدون بازی فقط تمرین کردیم و الان هم که هر سه چهار روز یک بار بازی است باز یک مشکل داریم و باید راه حلی پیدا کنیم و ما اینجاهستیم تا مشکلات را رفع کنیم.

وی ضمن عذرخواهی از اینکه سرمربی تیم نتوانست در این نشست حضور پیدا کند، خاطرنشان کرد: آقای گل محمدی عذرخواهی کردند که در خدمت شما نیستند و بسیار علاقه مند بودند تا در این گفت و گو حضور داشته باشند اما با توجه به شرایط تیم، لازم بود تا وی برای تذکرات فنی در کنار بازیکنان باشد چون ما جلسه فنی مهمی داشتیم و حتما باید ایشان در جلسه می‌بودند و در مورد بازی فردا صحبت می‌کردند.

ویرا درباره درخواست گل‌محمدی برای لغو فیفادی و حالا مصدومیت پورعلی‌گنجی در فیفادی گفت: یک مقدار سخت است که بخواهم در این مورد صحبت کنم. چون من نمی‌دانم صحبت آقا یحیی در این مورد چه بوده است. اگر من بخواهم در مورد خودمان فکر کنم طبیعتا دوست دارم بازیکنان در کنار ما باشند تا ما مراقبشان باشیم و با ما تمرین کنند اما از طرف دیگر هم این فرصتی است برای تیم ملی که بازی رسمی داشته باشد. فکر می‌کنم باید تصمیماتی گرفته شود که برای تمام فوتبال ایران خوب باشد، هم برای تیم ملی و هم باشگاه‌ها.

وی درباره ترابی خاطرنشان کرد: الان آمادگی و شرایط جسمانی مناسب را برای بازی دارد. فصل گذشته یکی از بازیکنان مهم ما در راه قهرمانی بود و شاید به آن فرم نرسیده اما برای بازی فردا شرایط بازی کردن را دارد. او آماده بازی است اما باید صبر کنید ببینید بازی خواهد کرد یا خیر.

وی درباره مصدومیت امید عالیشاه گفت: امید اول هفته احساس مصدومیت داشت و الان چند ساعت تا بازی مانده و باید بررسی کنیم و ببینیم به بازی می‌رسد یا خیر.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)