سرمربی پرسپولیس گفت: بازی امروز ما با استقلال خوزستان در تاریخ لیگ برتر همیشه در یادها خواهد ماند.

اوسمار لوس‌ویرا پس از برتری 4 بر 3 پرسپولیس مقابل استقلال خوزستان گفت: فکر می‌کنم، بازی امروز در تاریخ لیگ برتر همیشه در یادها بماند. مسابقه‌ای که 3 بر صفر عقب باشید و در آخر برنده شوید خیلی کم اتفاق می‌افتد و شاید هر 10 سال چنین اتفاقی رقم بخورد.

وی ادامه داد: نیمه اول خیلی اذیت شدیم. روش بازی استقلال خوزستان را می‌دانستیم اما روی توپ‌های هوایی خیلی ما را اذیت کردند و نیمه اول برای ما سخت شد. در رختکن همه اعضای تیم یکی شدیم و بازیکنان تصمیم گرفتند که به بازی برگردیم. در نشست خبری قبلی هم هیچ وقت قول برد ندهیم ولی همیشه پرسپولیس را جنگنده و شجاع خواهید دید.

سرمربی پرسپولیس در خصوص بازی دراماتیک با استقلال خوزستان و اینکه الان قهرمانی در اختیار تیمش است، عنوان کرد: باید همه بازی‌هایمان را باید ببریم. در هفته‌های قبل هم این موضوع را گفتم که باید منتظر بمانیم که حریف‌مان اشتباه کند. الان همه چیز دست خودمان است و سعی می‌کنیم بازی‌های بعد را ببریم و قهرمان شویم.

اوسمار در واکنش به این موضوع که فشار هواداران در نیمه دوم چقدر روی حریف تأثیرگذار بود که تیمش به پیروزی رسید، خاطرنشان کرد: در نیمه اول هواداران بطری انداختند و در نیمه دوم از کارشان پشیمان شدند. در رختکن به بازیکنان گفتم که یک بازی شاید با تاکتیک و تصمیمات مربی در نیاید. وقتی شما قلب‌تان را در بازی می‌گذارید و هواداران هم کمک می‌کنند خیلی به تیم کمک خواهند کرد. در ایران خیلی سخت است چرا که وقتی تیمی 2-3 گل جلو می‌افتد بسته بازی می‌کند و نمی‌توان به آنها گل زد ولی با کمک هواداران توانستیم بازی را برگردانیم.

اوسمار بیان کرد: می‌خواهم از دوستان و برادران آرژانتینی‌مان یک ضرب المثل نقل کنم؛ آن‌ها می‌گویند جایی که با پا و قدم نمی‌توانی بروی، قلبت تو را آن جا خواهد رساند. امروز نیز برای ما اینگونه بود.

اوسمار در واکنش به این موضوع که پرسپولیس در نیمه دوم چه تغییری کرد که توانست 3 گل خورده را جبران کند، گفت: در نیمه دوم سعی کردیم که بیشتر روبه جلو بازی کنیم. خدابنده‌لو و امیری خیلی خوب با توپ حرکت کردند و تاکتیک‌مان را تغییر دادیم و توانستیم به پیروزی برسیم.

وی در خصوص ناراحتی‌‌اش از شعار هواداران علیه بازیکنان خاطرنشان کرد: به هواداران حق می‌دهم که ناراحت باشند، ما هم در زمین ناراحت بودیم. ناراحتی آنها بیشتر شاید به خاطر این است که بیرون از زمین هستند و کاری از دست‌شان بر نمی‌آید. در رختکن هم بازیکنان را به لحاظ روحی بالا آوردیم و به لحاظ تاکتیکی هم تغییراتی داشتیم و باید هجومی‌تر بازی می‌کردیم و خداراشکر توانستیم روبه‌جلو بازی کنیم و بازی را برگردانیم و به پیروزی برسیم.

سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس در خصوص مصدومیت علیرضا بیرانوند و پنهان کردن این مسئله، تصریح کرد: شاید وقتی یک دروازه‌بان گل می‌خورد از این حرف‌ها بزنند اما اگر به یاد داشته باشید بازی مقابل هوادار علیرضا بیرانوند عامل پیروزی تیم ما بود و خیلی کمک کرد. شاید مثل قبل صد در صد آماده نباشد اما آماده بازی کردن است و دوست دارد به تیم کمک کند.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)