سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس درباره بازی تیمش مقابل پیکان به اظهار نظر پرداخت.

اوسمار ویرا در نشست خبری پیش از دیدار تیمش مقابل پیکان اظهار داشت: بازی خیلی مهمی در پیش داریم. در واقع وارد 10 بازی آخر لیگ شده‌ایم. فصل قبل در 10 بازی آخر، ما پرش خوبی داشتیم و امیدوارم و تمام سعی‌مان را می‌کنیم که در 10 بازی آخر این فصل هم یک پرش بلند و خیلی خوب داشته باشیم.  تیم پیکان 2 پیروزی خوب مقابل دو تیمی که خوب بازی می‌کردند به دست آورده و در نقل و انتقالات هم چند مهره عوض کرده و یک مهاجم گرفته است که در داخل محوطه جریمه خوب عمل می‌کند و ضربات سر خوبی می‌زند. کارهای هجومی پیکانی‌ها به این بازیکن ختم می‌شود.

سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس افزود: پیکان بعضی وقت‌ها سیستم بازی‌اش را تغییر می‌دهد و ما هم طبق عملکرد این تیم، تمرینات‌مان را انجام داده‌ایم.  برای ما خیلی مهم است که بعد از دربی یک بازی خوب انجام دهیم و بتوانیم 3 امتیاز لازم را کسب کنیم. این بازی، پنجمین بازی فشرده ما است و امیدوارم که نتیجه خوبی بگیریم و تمام بازیکنان ما در شرایط ایده‌آل و صددرصدی خودشان باشند تا نتیجه مطلوب بگیریم.

وی در واکنش به این موضوع که هواداران فوتبال از نتیجه و کیفیت دربی راضی نیستند و بر این اساس بزرگترین درس او از دربی چیست که در 10 بازی آینده پرسپولیس از آن استفاده کند، عنوان کرد: بازی صفر-صفر برای هیچ تماشاگری خوب نیست و ناراحت‌کننده است. در دربی خیلی وقت تلف شد و تعویض‌ها، مصدومیت‌ها و بازدیدهای VAR خیلی اتفاق افتاد و بیشتر باعث شد که دربی کسل‌کننده شود. ما هم مثل هواداران از نتیجه صفر-صفر راضی نبودیم، برنامه داشتیم و می‌خواستیم نتیجه بگیریم. می‌خواستیم از شانس‌های‌مان استفاده کنیم و به نتیجه مطلوب برسیم اما نشد. درسی که از دربی گرفتیم این است که از هر موقعیتی که به دست می‌آوریم باید استفاده کنیم تا بتوانیم به نتیجه دلخواه برسیم و به فکر موقعیت قبل و بعدمان نباشیم.

اوسمار در خصوص اینکه گل‌محمدی در گفت‌وگو با یکی از رسانه‌ها گفته که با او صحبت‌کرده است و آیا او درباره دربی با سرمربی پیشین پرسپولیس صحبتی داشته است و مشورتی گرفته است؟ گفت: یک شام دوستانه بین دو نفر که همدیگر را دوست دارند، بوده است. خارج از محیط کاری می‌خواستیم هم را ببینیم و درباره گذشته صحبت کنیم، فقط یک دورهمی دوستانه بود.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)