سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس تأکید کرد، قدرتی که هواداران به این تیم می‌دهد سرخپوشان را قوی‌تر می‌کند.

اوسمار لوس‌ویرا پس از برتری 4 بر 2 تیم فوتبال پرسپولیس مقابل فولاد خوزستان اظهار داشت: بازی سختی بود و دو بار عقب افتادیم، اما بازیکنان ما عالی کار کردند. البته شانس‌های زیادی داشتیم که بیش از چهار گل بزنیم. می‌دانستیم فولاد از ضربات ایستگاهی استفاده می‌کند که متأسفانه دو بار گل خوردیم. برای ما نمونه‌ای شد که با کمک هواداران بازی خوبی انجام دهیم و سه امتیاز را بگیریم.

وی در ادامه افزود: می‌خواستم از بازیکنانم تشکر کنم چون تمرکزشان را از بین دو نیمه که با هم بودیم حفظ کردند و در نیمه دوم کارهایی که برنامه‌ریزی کرده بودیم، انجام دادند. از هوادارانی که به ورزشگاه آمدند تشکر می‌کنم، حتی در روزی که هوا سرد بود به ورزشگاه آمدند و زمانی که از فولاد عقب بودیم ما را رها نکردند. این قدرتی که هواداران به ما می‌دهند، پرسپولیس را همیشه قوی‌تر می‌کند.

سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس در پاسخ به سؤال خبرنگار تسنیم مبنی بر اینکه رضا درویش مدیرعامل پرسپولیس گفته که منتظر اوسمار است تا نام مهاجم مدنظرش را به باشگاه بدهد، گفت: صحبتی هست که داخل باشگاه است و دوست ندارم حرف‌هایی که بین من و درویش انجام می‌شود، با بیرون در میان بگذارم.

اوسمار راجع به محرومیت محمدحسین کنعانی‌زادگان از حضور در دربی و پاشنه آشیل خط دفاعی پرسپولیس برای این مسابقه تصریح کرد: امروز می‌خواستم درباره بازی با فولاد صحبت کنم، چون بازی را برده‌ایم و خوشحالم و باید جشن بگیریم. فردا روز دیگری است و می‌توانیم درباره دربی صحبت کنیم.

خبرنگاری به سرمربی پرسپولیس گفت که هواداران این تیم به تیم او لقب پرسپولیس زلزله را داده‌اند و از اینکه تیم‌شان مثل سه دهه پیش بازی می‌کند، خوشحال هستند که اوسمار در واکنش به این موضوع گفت: من می‌توانم خودم را جای هواداران بگذارم. اگر من از روی سکوها بازی را می‌دیدم مطمئناً از طرز بازی خوشحال می‌شدم. این لقب‌ها مسئولیت ما را بیشتر می‌کند. وقتی سه دهه قبل که می‌گویید این لقب را می‌دادند و حالا دوباره این اتفاق افتاده است، مسئولیت ما را بیشتر خواهد کرد. هر بازی سعی می‌کنیم تیم‌مان را بهتر کنیم و بازی زیبا را به تماشاگرانی که به ورزشگاه می‌آیند و کسانی که از تلویزیون می‌بینند، تقدیم کنیم.

وی در مورد بحث تغییر زمان دربی خاطر نشان کرد: همانطور که روز گذشته گفتم این تصمیم‌ باید زودتر گرفته شود، چون به ضرر هر دو تیم خواهد شد. ناهماهنگی‌ها به ضرر فوتبال می‌شود.

سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس بار دیگر با این سؤال از سوی خبرنگاری روبه‌رو شد که شعار معروف «آبادان، برزیلیته» مخصوص صنعت نفت آبادان است و حالا با حضور او در پرسپولیس باید شعارها به پرسپولیس داده شود، گفت: بعد از بازی با ذوب‌آهن اصفهان گفتیم که شانس‌های زیادی برای گل زدن داشتیم و گفتم باید بیشتر کار کنیم تا گل بزنیم. ما امروز چهار گل زدیم و بیشتر می‌توانستیم به گل برسیم، ولی مهم‌تر این است که شانس گل به فولاد در جریان بازی ندادیم. البته یک شانس در اواخر نیمه نخست به پریرا دادیم و می‌توانستند سه بر یک جلو بیفتند که اجازه این کار را ندادیم.

«هواداران پرسپولیس استقبال خوبی از سرمربیگری شما نشان ندادند، اما رفته‌رفته جایی در دل آنها باز کردید.»، وی در مواجهه با خبرنگاری که به این نکته اشاره کرد، گفت: مربیانی چون برانکو ایوانکوویچ و یحیی گل‌محمدی، سابقه‌ای قوی در پرسپولیس داشتند و مربیان بعدی را نمی‌توان با آنها مقایسه کرد. در برزیل با مربیان بسیار بزرگی کار کردم و چیزهای زیادی از آنها آموختم.

سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس با تمجید از مرد اول نیمکت سرخ‌ها طی چهار سال گذشته خاطرنشان کرد: چیزهای زیادی از یحیی گل‌محمدی یاد گرفتم و او برای من یک معلم بود. هنگامی که در تعطیلات به برزیل بازگشته بودم، گل‌محمدی از من خواست که برگردم و کنار پرسپولیس باشم.

اوسمار با بیان اینکه تمام توان خودش را برای موفقیت پرسپولیس می‌گذارد، تصریح کرد: همه تلاش خود را می‌کنیم تا پرسپولیس قوی‌تر از گذشته باشد. هیچ‌وقت خودم را با مربیانی که سابقه‌ای بسیار قوی داشتند، مقایسه نمی‌کنم. با این حال امیدوارم سابقه خودم را خوب کنم و جامی به دست بیاورم تا در تاریخ باشگاه بمانم.

وی درباره اشتباه تأثیرگذار علیرضا بیرانوند در هر دو گل فولاد به پرسپولیس اظهار داشت: فولاد در توپ‌های سوم عملکرد بسیار خوبی دارد. بیرانوند بازیکنی بزرگ است و رهبر خیلی بزرگی در رختکن محسوب می‌شود که حمایت کادر فنی و بازیکنان را دارد.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)