سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس تأکید کرد، او و شاگردانش نیز به مانند هواداران این تیم از تساوی در دربی راضی نیستند.

اوسمار ویرا پس از تساوی پرسپولیس مقابل استقلال در دربی 103 اظهار داشت: می‌خواهم به نمایش زیبایی که هواداران‌مان ایجاد کردند، تبریک بگویم، مخصوصاً هواداران تیم خودمان. ما تمام سعی‌مان را کردیم که برنده بازی باشیم، اما نشد. همه دیدند که ما تمام سعی‌مان را کردیم تا با پاسکاری و حرکات رو به جلو نتیجه بازی را بگیریم،‌ آنهم مقابل تیمی که در کل لیگ با این روش بازی کرده و به نتایجی که می‌خواسته رسیده است. امروز ناراحتم که نتوانستیم موقعیت‌های بیشتری که می‌خواستیم را به دست بیاوریم. بازی‌های زیادی از لیگ مانده و ما تا آخر می‌جنگیم تا به هدف‌مان برسیم.

وی در ادامه افزود: اوایل نیمه اول روی ما کمی فشار بود و به همین خاطر رو به بازی بلند آوردیم با اینکه روش بازی ما این نیست. بعد از آن توانستیم بازی را روی زمین بیاوریم و با پاسکاری بازی را کنترل کنیم، ولی توپ‌های‌مان در هجده قدم حریف آنطور که می‌خواستیم به ثمر نرسید. بازیکنان ما توانستند روی توپ‌های هوایی هم موفق باشند و در این زمینه خیلی خوب عمل کردند.

سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس در پاسخ به این پرسش که «استقلال در نیمه اول خیلی روی ضدحملات و فضای پشت سر اسماعیلی‌فر حساب باز کرده بود و آیا قبل از بازی نسبت به روش استقلال آشنایی داشتید؟ بعد از 15 دقیقه ابتدایی چه تدبیری اندیشیدید که تیم‌تان از فشار خارج شود؟»، گفت: ممنونم بابت دید خوب‌تان به بازی. دقیقاً همین اتفاق افتاد. استقلالی‌ها در 15 دقیقه ابتدایی بازی از جایی که ماشاریپوف بود می‌خواستند وارد عمق شوند. ما توانستیم در میانه بازی با مسعود ریگی و مهدی ترابی صحبت کنیم و گفتیم لازم است در ضدحمله به دانیال کمک کنند تا جلوی این تاکتیک حریف گرفته شود.

اوسمار در واکنش به سؤالی درباره قضاوت وحید کاظمی در این بازی و صحنه مشکوک رخ داده روی آل‌کثیر در محوطه جریمه تصریح کرد: درباره داوری عادت ندارم زیاد صحبت کنم. برای این کار متخصصان وجود دارند. داوری چیزی نیست که ما در مورد آن حرف بزنیم و بهتر است کارشناسان حرف بزنند.

وی راجع به آخرین وضعیت جذب مهاجم خارجی و اینکه درویش اعلام کرده است باید سرمربی در این‌باره نظر بدهد، اظهار کرد: همانطور که قبل از بازی گفتم تمام تمرکز ما در طول هفته روی دربی بود. ما از فردا دوباره بازیکنان آزاد را بررسی می‌کنیم تا ببینیم چه بازیکنی می‌تواند بیاید و کاری متفاوت از عیسی آل‌کثیر و بابایی انجام دهد. ما فقط نمی‌خواهیم صرفاً یک بازیکن را بیاوریم، می‌خواهیم بازیکنی بیاوریم که بتواند به ما کمک کند.

«در دقایق پایانی شما هم به تساوی راضی بودید. آیا این تصور درست است؟»، سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس در پاسخ به این پرسش، تأکید کرد: ما هم مثل هواداران‌مان از تساوی راضی نیستیم، چون این بهترین فرصت بود تا به حریفان نزدیک شویم. ما در 20 دقیقه آخر تمام تلاش‌مان را کردیم؛ دو کرنر داشتیم و یک شوت صادقی هم بود که اگر به گل می‌رفت شرایط فرق می‌کرد. ما تمام تلاش‌مان را تا دقیقه آخر کردیم تا به چیزی که می‌خواهیم برسیم.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)