پرسپولیس نیوز : یکی از اعضای کادر فنی تیم ملی فوتبال ایران با ابراز رضایت از شرایطی که بازیکنان دعوت شده به اردوی این تیم دارند، به پرسش‌هایی در مورد دلیل غیبت جهانبخش در اردو و زمان حضور بازیکنان پرسپولیس پاسخ داد.

 اوسیانو کروز با اشاره به برگزاری دومین اردوی تیم ملی برای آماده سازی حضور در مسابقات مقدماتی جام ملت های آسیا گفت: کادر فنی تیم ملی از برگزاری دو مینی کمپ و شرایط بازیکنان رضایت کامل دارد و ارزیابی مثبتی از این دو اردو داریم.

وی عملکرد بازیکنان تیم ملی در این دو مینی کمپ را مثبت ارزیابی کرد و گفت: با توجه به اینکه این دو مینی کمپ در پایان لیگ باشگاهی بازیکنان برگزار شده، بازیکنان عملکرد خوبی داشته‌اند. هدف همه بازیکنان این است که خودشان را به کادر فنی نشان دهند. به همین خاطر با تمام توان و انرژی تمرین می کنند.

مربی تیم ملی با اشاره به اینکه برخی بازیکنان به دلیل وظایف باشگاهی خود در این دو مینی کمپ حاضر نشدند، خاطرنشان کرد: برای ما تأسف برانگیز است که بازیکنان پرسپولیس، نفت تهران و ذوب آهن را در این تمرینات در اختیار نداشتیم. نکته‌ای که وجود دارد ما با بازیکنانی که در در اردوی فعلی حضور دارند و بازیکنان تیم‌هایی که نام بردم ۹۵ درصد شاکله اصلی تیم ملی برای حضور در جام جهانی ۲۰۱۸ روسیه را در اختیار داریم.

کروز در پاسخ به این پرسش که بازیکنان تیم فوتبال پرسپولیس چه زمانی به اردوی تیم ملی اضافه خواهند شد؟ گفت: این بازیکنان در لیست آماده باش ما هستند اما هنوز تصمیمی درباره حضور آنها در تیم ملی نگرفته‌ایم. مطمئنا پس از اردوی پایانی‌مان که در تهران برگزار می‌شود و پیش از سفر به ازبکستان در خصوص بازیکنانی که در لیست آماده باش هستند تصمیم می‌گیریم.

این عضو کادر فنی تیم ملی در واکنش به این پرسش که با توجه به لغو اردوی ترکیه و ادامه تمرینات در تهران کادرفنی تیم ملی تاکنون چقدر به اهدافی که داشته رسیده است، اظهار داشت: همانطور که گفتم رضایت خوبی داریم و تا حدود زیادی به اهدافی که داشتیم، رسیدیم. بازیکنان جوانی که به تیم ملی آوردیم اکنون اعتماد به نفس‌شان بیشتر شده است و راحت تر فوتبال‌شان را بازی می‌کنند. از نوع نگرشی که بازیکنان از خودشان به جا گذاشتند بسیار خوشحالیم.

کروز در پاسخ به این پرسش که چرا جهانبخش با وجود حضور در ایران در تمرینات شرکت نمی کند گفت: هنوز نمی‌دانیم جهانبخش در لیست نهایی حضور دارد یا نه، چراکه او یک عمل جراحی انجام داده و اکنون دوران ریکاوری خود را پشت سر می گذارد. او به اردوی تیم ملی آمد و توسط کادر پزشکی به صورت دقیق مورد بررسی قرار گرفت.
 

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)