پرسپولیس تا اینجای نقل و انتقالات تابستانی، تعداد بازیکنان از دست داده‌اش دو برابر بازیکنان جذب شده‌اش بوده است.

معمولاً پرسپولیس فصل نقل و انتقالات را حداقل با خرید ۵ یا ۶ بازیکن به پایان می‌رساند و با اینکه تغییرات یحیی در نقل و انتقالات تابستانی زیاد نبوده اما معقول و به اندازه بوده تا جایی که غالباً لیست ورودی و خروجی تیم بالانس می‌شود.

تا اینجای فصل نقل و انتقالات نسبت بازیکنان جدید جذب شده به بازیکنان از دست رفته اینچنین بوده است: آلومینیوم اراک ۱۰ به ۱۳، استقلال 5 به ۵، پرسپولیس ۳ به 7، پیکان ۴ به ۹، تراکتور ۱۰ به ۱۳، ذوب‌آهن ۹ به ۵، سپاهان ۷ به ۱۰، شمس‌آذر ۸ به ۱۱، صنعت نفت ۴ به ۹، فولاد ۵ به ۱۲، گل‌گهر ۸ به ۱۱، مس رفسنجان ۷ به ۷، مس کرمان ۹ به ۱۰، ملوان ۹ به ۷، نساجی ۸ به ۱۷ و هوادار ۹ به ۷.

با این توضیح که استقلال با جذب خالدآبادی و برزگر ورودی‌هایش به 5 رسید و تنها تیمی که با پرسپولیس برابر بود از این تیم جلو زد. سپاهان هم با یک بازیکن خارجی و فولاد با دو خارجی توافق کرده است که تعداد ورودی‌های آنها بالاتر خواهد رفت. در عین حال تعداد ورودی‌های دیگر نمایندگان فوتبال ایران در آسیا یعنی تراکتور، سپاهان و نساجی دو برابر یا بیشتر از ورودی‌های پرسپولیس بوده است.

با این حساب پرسپولیس با 3 ورودی جدید رتبه آخر جدول میان تمام تیم های لیگ برتر را دارد و خبری از جذب بازیکن توسط باشگاه هم نیست.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)