مرجع خبری پرسپولیس : مهاجم فصل گذشته تيم فوتبال ملوان بندر انزلي گفت: اگر پرسپوليس به من پيشنهاد بدهد با كمال ميل از آن استقبال خواهم كرد.

 

مهرداد اولادي ظهار داشت: پس از پايان رقابت هاي جام حذفي در تعطيلات هستم، مدير برنامه هايم مسوول رسيدگي به پيشنهادات من براي فصل آينده است و هنوز از هيچ باشگاهي پيشنهادي به صورت مستقيم به من ارائه نشده است.

وي ادامه داد: در چند روز اخير با مدير برنامه هايم در اين خصوص صحبت نكرده و تصميم گيري درباره آينده ام را به چند روز ديگر موكول كرده ام.

اولادي گفت: بعد از پايان دوران خدمت سربازي به دنبال تعويض گذرنامه هستم تا بتوانم براي حضور در اردوي تيم ملي به اتريش سفر كنم.

وي در خصوص احتمال حضورش در پرسپوليس تصريح كرد: من در ايران پرسپوليس را بيش از هر تيم ديگري دوست دارم و حضور در اين تيم را به هر تيم ديگري ترجيح مي دهم. اگر در ايران بمانم قطعا گزينه اولم پرسپوليس خواهد بود.

مهاجم فصل گذشته تيم ملوان كه با اين تيم به فينال رقابت هاي جام حذفي نيز راه يافت در خصوص اين تيم نيز گفت: ملوان يكي از تيم هاي بزرگ و ريشه دار فوتبال ايران است اما حضور در يك تيم شهرستاني نمي تواند به پيشرفت فوتبال من كمك كند به اين خاطر احتمال باقي ماندنم در ملوان بسيار كم است.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)