دو پیشنهاد مناسب خارجی دارم
مرجع خبری پرسپولیس : مهاجم فصل پيش ملوان انزلي گفت: از اين تيم جدا شدم چون به رده هاي بالاتر فکر مي کنم.

 

مهرداد اولادي اظهار داشت: تازه از ملوان جدا شدم و بايد ببينم چه مي شود.

 

وي در خصوص علت جدايي از ملوان افزود: من تنها براي گذراندن خدمت سربازي به اين تيم رفته بودم و الان هم تمام شده است. ملوان تيم خوب و ريشه داري است که 2 سال خوب در آن داشتم و هم من و هم باشگاه در ارتباطي متقابل به هم کمک کرديم. حالا با خاطره خوش جدا شدم وبه تيم هاي بالاتر از ملوان فکر مي کنم.

 

مهاجم اسبق پرسپوليس در خصوص پيشنهاد اين تيم تصريح کرد: فوتبالم را از پرسپوليس شروع کردم و سال ها در اين تيم بودم. اين تيم را خانه اول و آخرم مي دانم. بايد ببينم در آينده قسمت چه مي شود.

 

اولادي در پاسخ به اين سئوال که آيا از دست هواداران ملوان که عقيده داشتند به عمد در فينال حذفي چند توپ را خراب کردي، از اين تيم جدا شدي؟ گفت: ما در تهران با کمک داور به پرسپوليس باختيم. ديديد که داور سر ما را برديد و 2 بازيکن ما را اخراج کرد. حتي در بازي برگشت يک پنالتي براي ما نگرفت. اگر در تهران مي توانستيم نتيجه بهتري بگيريم مي توانستيم برنده فينال باشيم و قهرمان مي شديم.

 

وي خاطرنشان کرد: موقعيت هايي که در انزلي نصيبم شد 30 درصد هم شانس گل نبود. خيلي از مهاجمان هستند که 5 فرصت مسلم گل را خراب مي کنند و يکي مي زنند. من 2 موقعيت 30 درصد داشتم. اگر مي خواستم کم کاري کنم که آن گل را هم نمي زدم. من بيشتر از همه دوست داشتم ملوان قهرمان شود. به نظرم تازه نائب قهرماني در حذفي و هشتمي در ليگ نتيجه ي بدي براي ملوان نيست.

 

اولادي در خصوص بازگشت علي کريمي به پرسپوليس گفت: پرسپوليس خانه کريمي است. اين تيم يکي دو بزرگتر در زمين نياز دارد که به تيم سروسامان دهد. با آمدن کريمي هم تيم نظم و انضباط بيشتري مي گيرد و هم کيفيت فني اين تيم بالا مي رود. کنار کريمي بازي کردن خيلي خوب است و دوست دارم اين اتفاق بيفتد ولي بايد ببينم چه اتفاقي در آينده مي افتد زيرا چند پيشنهاد مناسب خارجي دارم .

 


 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)