مرجع خبري پرسپوليس: مهاجم پرسپولیس گفت: در فصل گذشته و با پیراهن ملوان دو بار به استقلال گل زده‌ام و سابقه‌ام مقابل این تیم خوب است.

 

مهرداد اولادی گفت: پس از جلسه کمیته انضباطی باشگاه خودم را ممنوع المصاحبه کردم و سعی کردم بیشتر سکوت کنم تا آرامش و تمرکز داشته باشم. متأسفانه برخی‌ها از مصاحبه‌هایی که من کردم سوء استفاده‌ کردند.

وی درباره دیدار روز جمعه برابر استقلال عنوان کرد: دیدار بسیار سختی داریم. استقلال، تیم خوب و قابل احترامی است و امیدوارم در این دیدار به هدفمان یعنی کسب 3 امتیاز برسیم. من خیلی دوست دارم پس از دوری از پرسپولیس با حضور مجددم برنده دربی باشیم.

 

وی در پاسخ به سؤال که آیا گلزنی خواهید کرد گفت: پس از مصدومیت بدی که گریبانگیر من شد با تلاش و کوشش فراوان شرایطم را با تلاش پزشکان بهتر کردم. ابتدا باید ببینم که استیلی به من اطمینان خواهد کرد یا نه در صورتی که این اتفاق بیفتد مطمئن باشید بهترین عملکردم را به نمایش خواهم گذاشت. در غیر این صورت برای تیمم دعا می‌کنم.

 

وی در پایان درباره شناخت از مدافعان استقلال تصریح کرد: شناخت خوبی از مدافعان خوب استقلال دارم. فصل گذشته همراه با ملوان مقابل این تیم در دو بازی گلزنی کردم و انشاءالله بتوانم در پرسپولیس هم همین روند را ادامه بدهم.

 


 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)