مرجع خبری پرسپولیس : مهرداد اولادی بازیکن ملی پوش کشورمان روز گذشته یک نیمه مقابل ماداگاسکار به میدان رفت. اولادی درباره بازی با ماداگاسکار، حواشی آن و دیگر مسائل گفت و گویی انجام داد که متن آن را در ذیل می خوانید.

 

*بازی با ماداگاسکار را چگونه ارزیابی می‌کنید؟
-دیدار دوستانه با ماداگاسکار اولین مسابقه ای بود که در ورزشگاه آزادی برگزار می‌کردیم و سختی های خاص خودش را داشت.

چندین سال بود که در آزادی بازی انجام نداده بودیم و به همین خاطر در ابتدا مسابقه کار دشوار داشتیم. تیم به مرور زمان بهتر می‌شود و از این بابت نگران نیستیم.

 

*ماداگاسکار توانست محک جدی برای تیم ملی باشد؟
-این تیم شاید از نظر اسمی مطرح نباشد، اما از نظر فوتبالی توانست نمایش خوبی را ارائه دهد. ما در اتریش صبح و بعدازظهر تمرین می کردیم تا برای بازی با مالدیو در مرحله پلی آف رقابت های جام جهانی آماده شویم. تمام تلاش خود را می کنیم تا در بازی با مالدیو بهترین نتیجه را بگیریم و هواداران را خوشحال کنیم.

 

*از عملکردتان در این بازی رضایت داشتید؟
-من تنها در یک نیمه به میدان رفتم و فکر می کنم باید کادرفنی و مردم در این باره نظر بدهند. هرچند فکر می کنم که انتظارات از اولادی زیاد است و به همین خاطر باید تلاشم را بیشتر کنم تا توقعات را برآورده کنم.

 

*درباره شعار تماشاگران علیه بازیکنان و فدراسیون چه نظری دارید؟
اصلا فکرش را نمی کردم که تماشاگران بخواهند از دقیقه 60 بازی علیه بازیکنان شعار بدهند. از این کار تعجب کردم. ماداگاسکار تیم بزرگی نبود، اما نباید علیه ملی پوشان شعار سر داده می شد. موقعی که شعار می دادند فکر می کردم تیم ملی با 5 گل از ماداگاسکار عقب است و هواداران باید صبرشان را بیشتر کنند.

 

*دیدار با مالدیو را چطور می‌بینید؟
تمام این اردوها و تمریناتی را که برگزار می کنیم، فقط به خاطر موفقیت در بازی با مالدیو است. تمام تیم ها به هم نزدیک شده اند و مالدیو هم از این قاعده مستثنی نیست. در دو دیدار رفت و برگشت باید بهترین نتایج را بگیریم و باعث شادمانی اهالی فوتبال شویم.

 

*پرسپولیس اردوی تدارکاتی خود را در ترکیه برپا کرده است؛ آیا غیبت ملی‌پوشان به ضرر این تیم تمام نمی‌شود؟
اگر ملی پوشان در ترکیه حاضر بودند تمرینات پرسپولیس شرایط بهتری پیدا می کرد. با این حال فکر می کنم بازیکنان تمرینات خود را با جدیت دنبال می کنند و زمانی که از ترکیه بازگشتند ما هم به جمع آنها اضافه خواهیم شد. بعد از اتمام مسابقات لیگ برتر و جام حذفی هنوز استراحتی نداشتم و کمی خسته هستم. بازیکنانی هستند که چند هفته ای استراحت کرده اند و من از این قضیه بی بهره بودم.

 

*وحید هاشمیان هم با پرسپولیس تمدید کرد؛ در این باره چه نظری دارید؟
از ماندن آقا وحید خوشحال شدم و عقیده دارم با حضور غلامرضا رضایی و هادی نوروزی می توانیم خط حمله خوبی را در پرسپولیس داشته باشیم. باید زحمت بکشیم تا خوشحالی پرسپولیسی ها را فراهم کنیم و برای رسیدن به این خواسته از هیچ کوششی دریغ نخواهیم کرد.

 

*می‌توان به موفقیت پرسپولیس در لیگ یازدهم امیدوار بود؟
پرسپولیس بازیکنان خوبی جذب کرده و تیم یکدستی شده است. پرسپولیس این پتانسیل را دارد که افتخار آفرینی کند و به همین خاطر خیلی امیدوار هستم.

 

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)