پرسپولیس نیوز : مهاجم مازاد تیم فوتبال استقلال گفت: «سرمربی تیم‌ملی به من گفت برو به تیمی که بتوانی فیکس باشی، بازی‌هایت پخش مستقیم باشد و در چشم‌ها باشی.»

پس از جدایی فرهاد مجیدی از استقلال این تیم در خط حمله با مشکلات بسیار زیادی رو به رو شد و به همین دلیل امیر قلعه نویی نیم فصل رای به حضور مهرداد اولادی در استقلال داد.

 

این بازیکن زیاد برای آبی‌پوشان بازی نکرد و حالا خبر می‌رسد که در فهرست مازاد استقلال قرار دارد. خبری که اولادی را حسابی دلخور و ناراحت کرد تا طی گفتگویی سفره دل خودش را باز کند.

* سریع می‌رویم سراغ اصل مطلب گفته می‌شود در فهرست فروش استقلال قرار داری؟

– من یک سال دیگر قرارداد دارم و باشگاه باید با من تسویه حساب کند. حال که من را نمی‌خواهند بهتر است پولم را بدهند تا کار به شکایت کشیده نشود. در حال حاضر هم از باشگاه حرفی به من نزده‌اند و فقط از طریق رسانه‌ها فهمیدم که در فهرست فروش قرار دارم.

 

* به نظرت چرا شرایط به این صورت رقم خورد؟

– من در ملوان و پس از آن در نفت شرایط خوبی داشتم ولی به استقلال آمدم که جایگاهم در تیم‌ملی را تثبیت کنم اما با بازی ندادن به من مانع این امر شدند.

 

* چرا در استقلال زیاد بازی نمی‌کردی؟

– به من بازی نمی‌دادند بخاطر اینکه هم پستی‌های من رابطه خوبی با کادرفنی داشتند ولی ارتباط من فقط در حد سلام و علیک بود.

 

* چرا در این مورد با قلعه نویی حرف نزدی؟

– بدبختی من این است که کم رو هستم و مثل برخی‌ها نمی‌توانستم خودم را به کادرفنی نزدیک کنم.

 

* اما خط حمله استقلال در فصل پیش عملکرد خوبی نداشت؟

– درست است. من فقط یک بازی مقابل الشباب کامل بازی کردم و همه دیدند که چه عملکردی داشتم. اگر به من هم مثل محمد قاضی 40 بازی پشت سر هم بازی می‌دادند یا مثل محمدمهدی نظری که بخاطر ارتباط با فردی همه بازی‌ها را فیکس بازی کرد بازی می‌رسید، مطمئن باشید که می‌توانستم توانایی‌های خودم را ثابت کنم.

 

* یعنی معتقدی این بازیکنان بخاطر ارتباط خود بازی می‌کردند؟

– از نظر من اینطور است. این را مطمئن باشید که بازی ندادن به من بخاطر مسائل فنی نبود.

 

* از اینکه به استقلال آمدی پشیمانی؟

– صددرصد. من در ملوان عضو تیم‌ملی بودم اما در نفت به خاطر اینکه رقیب من رضا نوروزی بود زیاد بازی نمی‌کردم. یک روز نمازی به من زنگ زد و گفت کی‌روش می‌خواهد با تو در هتل المپیک حرف بزند. سرمربی تیم‌ملی به من گفت برو به تیمی که بتوانی فیکس باشی، بازی‌هایت پخش مستقیم باشد و در چشم‌ها باشی.

 

* مثل اینکه خیلی ناراحتی؟

– چرا ناراحت نباشم. من در استقلال پیشینه‌ام را خراب کردم. قبل از حضور در استقلال با قلعه نویی حرف زدم و او هم گفت که تو را می‌خواهم ولی در ادامه حرف هایی که اطرافیانش می‌زدند روی او تاثیر گذاشت تا به من بازی نرسد.

 

* نمی‌خواهی دقیق‌تر در مورد این افراد حرف بزنی؟

– آنها را به خدا واگذار می‌کنم. قلعه نویی را قلبا دوست دارم ولی نمی‌دانم چرا حرف هایی که می‌شنید را قبول می‌کرد.

 

* از نظر مالی هم در استقلال ضرر کردی؟

– من ماشینم را فروختم و پول رضایت نامه را به نفت دادم اما در استقلال پولی به من داده نشد تا 430 میلیون طلب داشته باشم.

 

* حرف وحدیث زیادی هم در مورد مبالغ پرداختی به بازیکنان به گوش می‌ر سید؟‍

– به بزرگترها پول می‌دادند که صدایشان درنیاید و اعتراض نکنند. در جمع خصوصی که بودیم، خود این بازیکنان لو دادند که پول زیر میزی می‌گرفتند تا صدای ما شنیده نشود. به کسی برنخورد، اما چطور آندو 2 میلیارد می‌گیرد و رحمتی تمام حق و حقوق خود را دریافت می‌کند اما به ما پول نمی‌رسد؟!

 

* به حضور در جام جهانی امیدوار بودی؟

– کی‌روش من را خیلی دوست داشت. پیراهن شماره 10 تیم‌ملی برای من بود و بازیکن کوچکی نبودم که در حقم نامردی شود. اما بازی نکردن در استقلال آن هم به خاطر مسائل غیرفوتبالی و گوش کردن قلعه نویی به حرف های اطرافیان تیم‌ملی را از من گرفت.

 

* ‌و حرف آخر…

– من پیشنهادهای زیادی دارم. قطر، چین و الشباب عربستان من را می‌خواهند. ولی حالا در لیست فروش هستم و از هواداران استقلال عذرخواهی می‌کنم که نتوانستم زیاد بازی کنم. از هواداران پرسپولیس هم معذرت می‌خواهم به استقلال آمدم ولی با حضورم در این تیم هدفی را دنبال می‌کردم که بخاطر برخی مسائل به آن نرسیدم.

روزنامه نود

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)