از هیچ تیم لیگ برتری پیشنهاد ندارم

مرجع خبری پرسپولیس : مهاجم ملی‌پوش تیم فوتبال ملوان با تاکید بر اینکه گزینه نخستش برای حضور در لیگ برتر پرسپولیس است، گفت: در حال حاضر از هیچ تیم ایرانی پیشنهادی ندارم.

 

مهرداد اولادی در مورد آخرین وضعیتش ضمن بیان مطلب فوق گفت: اولویت اصلی‌ام حضور در پرسپولیس است اما اگر مسئولان این باشگاه به من پیشنهادی ندهند، پیشنهاد تیم‌های دیگر را بررسی می‌کنم تا بهترین تیم که در پیشرفتم تاثیرگذار باشد را انتخاب کنم.

 

وی با بیان اینکه با هیچ تیمی مذاکره نکرده و در این خصوص باشگاه‌ها باید با مدیربرنامه‌اش وارد مذاکره شوند، اظهار داشت: در حال حاضر هیچی پیشنهادی از تیم‌های اروپایی ندارم و تنها دو باشگاه اماراتی و کویتی برای جذب من پیشنهادی داده‌اند.

البته تا 70 درصد می‌خواهم در لیگ ایران بازی کنم اما اگر شرایط مهیا نشد، به کشورهای اماراتی می‌روم.

 

مهاجم ملی‌پوش تیم فوتبال ملوان با اشاره به این مسئله که در 29 بازی ملوان در این فصل 22 گل به ثمر رساند، تاکید کرد: دوران خوبی را در ملوان سپری کرم اما دوست داشتم این تیم را با قهرمانی ترک کنم. البته همه می‌دانند در این مدت چقدر تلاش کردم و خدا هم به من کمک کرد که توانستم خودم را با شرایط ملوان هماهنگ کرده و در موفقیت‌های این تیم نقش داشته باشم.

 

اولادی با تبریک به هواداران پرسپولیس برای رسیدن به قهرمانی، افزود: بعد از فینال جام حذفی دو روز نخوابیدم زیرا ملوان در این جام با توجه به بازی‌های خوبی که در تهران و انزلی به نمایش گذاشت، شایستگی قهرمانی را داشت. من با مصدومیت و دردی که از ناحیه کتف داشتم، به دلیل اهمیت این بازی برای ملوان به میدان رفتم و برابر استقلال و پرسپولیس دو گل زدم. در نهایت از اینکه قهرمانی را از دست دادم، ناراحتم، گرچه رسیدن به عنوان نایب قهرمانی نتیجه ارزشمندی برای تیم ما بود.

 

وی با ابراز امیدواری از اینکه بتواند در اردوی جدید تیم ملی با هدایت کی روش به حقش در تیم ملی برسد، خاطرنشان کرد: قطعا اگر ابزار و امکانات لازم را برای این مربی پرتغالی فراهم شود، وی می‌تواند نتایج و موفقیت‌های بزرگی را با فوتبال ایران بدست آورد. من هم تلاش می‌کنم در تمرینات تیم ملی توانایی‌ام را به کادرفنی تیم ملی نشان داده و بعد از سال‌ها جایگاه ثابتی را برای خود در تیم ملی بدست آورم.

 

مهاجم ملی‌پوش تیم فوتبال ملوان در پایان با بیان اینکه روزگذشته کارت پایان خدمتش را دریافت کرد، گفت: خدا را شکر دوران مقدس سربازی را پشت سرگذاشتم و برای همیشه مشکلی برای خروج از کشور نخواهم داشت. در حال حاضر دنبال گرفتن پاسپورت جدیدم هستم تا بتوانم تیم ملی را در اردوی اتریش همراهی کنم.

 

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)